بهترین

  • ۰
  • ۰

چگونه هکر شویم یا چجوری هکر بشیم !! از سیر تا پیاز آموزش هکر شدن با مهندس نصیری و شناخت واقعیت دنیای هک و نفوذ رو در این مقاله من به شما آموزش میدم . توی این مقاله به سوالات زیر بصورت کاملا خودمونی و ساده پاسخ میدیم و شما درکتون از چجوری هکر بشیم ، قطعا بیشتر از اینها میشه :

قبل از اینکه به شما بگیم چجوری هکر بشیم؟ باید معنی و مفهوم هک کردن رو بدونید. هک یا Hack به زبان ساده یعنی از هر چیزی به روشی غیر از روش استاندارد استفاده از آن استفاده کردن ! آیا تا به حال چنین تعریفی شنیده بودید؟

بله تعریف هک دقیقا همینطور است ، یعنی وقتی یک دزد با استفاده از کشف یک آسیب پذیری در درب خودروی 206 می تواند این ماشین را به سرقت ببرد در واقع به اینکار استفاده از هک 206 گفته می شود.

در دنیای کامپیوتر هم همینطور است ، وقتی دسترسی به شکلی که بصورت استاندارد برای یک برنامه تعریف شده است ، یعنی استفاده از نام کاربری و رمز عبور ، توسط مهاجم انجام نشود و به روشی غیر از این بتوانید از منابع یک برنامه استفاده کنید ، شما آن را هک کرده اید.


 

هکر یا Hacker شخصی است که دارای دانش بسیار بالایی در حوزه تکنولوژی است و می تواند با تجزیه و تحلیل کردن تکنولوژی های مختلف اعم از کامپیوتری و غیر کامپیوتری ، آسیب پذیری های موجود در آنها را شناسایی کند و از طریق آنها به تکنولوژی مورد نظر از طریق روشی غیر از روش استاندارد دسترسی و استفاده از تکنولوژی ، استفاده کند.

برای مثال یک هکر می تواند آسیب پذیری که در یک وب سایت ، در یک نرم افزار یا حتی در یک شخص ( از نظر روانشناسی ) وجود دارد را کشف کند و از طریق آن آسیب پذیری دسترسی غیرمجاز یا در مواردی مجاز ( هک قانونی ) به نرم افزار یا شخص پیدا کند. هکرها سطوح مختلفی دارند و دنیای بسیار پیچیده و بزرگی در خصوص آنها وجود دارد که با خواندن کامل این مقاله به واقعیت آنها پی می برید.


 

  • ۰۱/۰۷/۱۳
  • مهدی یاوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی