بهترین

۱۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تست PCR برای پرواز های خارجی
ارسال نمونه ها به آزمایشگاه طرف قرارداد با تمام هواپیمایی ها اعم از ماهان، آسمان، ترکیش، قطر، امارات و ...



نمونه گیری خون آزمایشات بالینی و تشخیص طبی و چکاپ
ارسال نمونه ها به معتبر ترین آزمایشگاه ها طرف قرارداد انواع بیمه ها و بیمه های تکمیلی



تست PCR برای تشخیص بیماری
با انجام تست نازوفارنکس حلق و بینی و ارسال به آزمایشگاه های برتر در زمینه تشخیص کووید



تست آنتی بادی بعد از کووید 19 (IgG & IgM)
بررسی حضور آنتی بادی های ایمنی زا پس از ابتال به کووید و میزان ایمنی برای مواجهه بعدی



انجام آزمایشات طب کار
برای انجام امور استخدام ارسال نمونه با آزمایشگاه مورد تایید طب کار



تست آنتی بادی بعد از واکسن های کووید
برای بررسی میزان تاثیر گذاری انواع واکسن ها روی بدن پس از تزریق دوز های اول و دوم و سوم انواع واکسن ها اعم از فایزر، استرازنکا، سینوفارم، مدورنا، جانسون اند جانسون، برکت و...

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

مصرف بالا منجر به ساخت بیشتر صنایع و خطوط تولید شده است. تنوع و مقیاس کارخانجات صنعتی و سیستم انبارداری چند برابر شده و نیاز به فضای بیشتر برای مشاغل و صنایع را ازدیاد میبخشدد. در عین حال که سازه های بتنی سیمانی از دیرباز استاندارد بوده اند، با ورود ساختمانهای از پیش مهندسی شده تغییرات در سطح جهانی مشاهده می شود. اینها به دلیل مزیت کاربردی جدید آنها که باعث می شود صاحبان آنها قدر باشند آن را همانطور که دوست دارند ساخته و به سرعت نصب کنند ، بسیار کاربردی بوده است. سوله دست دوم کارخانه ، دفتر یا انبار ، به سادگی مانند یک ساختمان سریع ساخته شود و عمل می کند - شما سازه خود را برای هر هدفی که می خواهید دارید.

تمامی موارد با سوله دست دوم امکان پذیر است.

سوله دست دوم چیست؟

سوله های دست دوم نوعی ساختمان از پیش ساخته شده هستند. همانطور که از نام آن مشخص است ، ساختمانهای دست دوم مهندسی ساختمانهای از فولاد (ترجیحاً گالوانیزه) هستند. برخلاف ساختمانهای سیمانی و بتنی، این سازه در کارخانه های مخصوص ساخته می شوند ودر محل هم قابل اجرا است.  نصب در محل انجام می شود. قطعات پیچ خورده و جوش داده می شوند و اسمبل می گردند. این فرایند ممکن است چند هفته طول بکشد. بنابراین، سوله دست دوم گزینه سریع برای کسانی هستند که می خواهند سریع ساختمان خود را داشته باشند. اما آیا فقط ساخت سریع آن مزیت  ساختمانهای سیمانی برای صنعتگران و تجار می شود؟ شاید باور نکنید، ولی نه. سوله های صنعتی از جهات مختلف بسیار بهتر از همتایان خود هستند و کاملاً مثل چوب جادویی پر از شگفتی اند.

رشد سوله های دست دوم

احتمال دهید سوله های صنعتی قدیمی هستند؟ تا 50 سال پیش؟ با خیلی دورتر. تعجب میکنید. اگر بدانید سوله های صنعتی برای نخسترین بار بیش از صد سال پیش ساخته شدند. خیلی قدیمی تر از آن که فکر کنید. پس در نظر داشته باشید حجم بالایی سوله دست دوم در بازار موجود باشد. این قضا و قدر بود که مدل فورد و برادران باتلر همدیگر را در آمریکا پیدا کردند. آنها در ساخت سوله های کشاورزی شهرت داشتند. با مدل آقای فورد ، صاحبان خودرو به پوششی برای خودرو نیاز داشتند. برادران باتلی به عنوان تولید کننده سوله با ساخت فولاد جدید خود مطرح شدند. داستان آغاز شد. با گذشت زمان، محصولات فلزی مورد استقبال گسترده قرار گرفت. در زمان جنگ جهانی دوم بود که کاربری بیشتری در مناطق جنگی به عنوان سوله آشیانه هواپیما و کلبه پیدا کردند. کاربرد آن بیشتر و بیشتر شد. از آن زمان، سوله های صنعتی هرگز پسرفت نداشته اند. در حقیقت، آنها تغییرات در مدل، ظاهر و سازگاری را پذیرفته اند.

اگرچه سازه ها چند دهه پیش در هند معرفی شدن، اما جدیدا است که آنها واقعاً مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند. در حال حاضر، این بازار رشد بسیار سریعی را داشته که یک سوم ساخت و سازها امروزه بر اساس سوله  انجام می شود. 

سوله دست دوم به خاطر قیمت آن بسیار عمومیت یافته است و در حال گسترش است. ه قیمت مناسب و هم کمک به طبیعت به کمک بازیافت.



 

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

مرکز تخصصی سردرد تهران زیر نظر متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست) و داپلر عروق مغز از آلمان با توجه به شیوع بالای سردرد بخصوص میگرن در جامعه، فعالیت خود را در زمینه تشخیص و درمان تخصصی انواع سردرد آغاز کرد.خدمات ارائه شده در کلینیک سردرد تهران براساس آخرین متد روز دنیا در درمان سردرد و بخصوص میگرن صورت می گیرد. این کلینیک با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات پزشکی در زمینه سردرد شامل TMS،تزریق بوتاکس تخصصی میگرن، سونوگرافی داپلر عروق مغز و کاروتید، نوار مغز،نوار عصب بینایی و ... آماده ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سردرد و میگرن می باشد.

جدیدترین درمانهای میگرن که شما باید درباره آن بدانید

میگرن یکی از شایعترین علت های مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در همه دنیا محسوب می شود. بر اساس مطالعات انجام شده حدود 14 درصد مردم ایران مبتلا به سردرد میگرن هستند و براساس مطالعه Global burden of disease 2018 سردردهای میگرنی به عنوان اولین علت ناتوانی در افراد زیر 50 سال (یعنی سنین اصلی productive جامعه) شناخته شد و بنابراین درمان به موقع و صحیح آنها موکدا توصیه می شود.
اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از میگرن رنج می برید این مقاله می تواند به شما کمک کند.
شما احتمالا حداقل یکی از راههای درمان میگرن را امتحان کرده اید.بعضی از آنها می توانند نتیجه خوبی بدهند ولی همیشه نه!
اگر شما همچنان بدنبال راهی برای بهبود سردردتان هستید بهتر است راههای جدیدتر درمان میگرن را هم بشناسید:
1) دستگاه جدید درمان میگرن TMS (Transcranial Magnetic Stimulation)
TMS دستگاهی است که به وسیله امواج مغناطیسی که به قسمتهایی از مغز می فرستد باعث کاهش درد در میگرن می شود. این روش کاملا بدون درد و بی خطر بوده و عوارض جانبی چندانی ندارد.
ابتدا TMS برای شناخت کارکرد مغز توسط دانشمندان استفاده می شد ولی اخیرا پزشکان از آن برای درمان بیماریهای مختلف مغز و اعصاب از جمله افسردگی و میگرن به خصوص میگرن با اورا استفاده می کنند.


مکانیزم عملکرد دستگاه TMS چگونه است؟
امواج مغناطیسی به وسیله یک کویل که روی سر بیمار قرار می گیرد از راه جمجمه به کورتکس پس سری (occipital cortex) مغز می رسد. هر موج مغناطیسی موجب کاهش تحریک پذیری نورونهای مغز و در نتیجه کاهش حملات میگرن می شود (بر اساس تحقیقات، سلولهای مغز افراد مبتلا به میگرن به صورت ژنتیکی تحریک پذیری بیشتری نسبت به افراد غیر مبتلا دارند و همین افزایش حساسیت باعث آزاد شدن نوروترانسمیترهای محرک درد در مواجهه با محرکهای معمول محیطی مثل نور، صدا، گرسنگی، اختلال خواب و ... می شود ).
بایدها و نبایدهای TMS
TMS فقط برای درمان میگرن در افراد بالاتر از 18 سال توصیه می شود و در هر 24 ساعت حداکثر یکبار استفاده می شود. شما نباید TMS را امتحان کنید اگر مبتلا به صرع (اپی لپسی) هستید یا سابقه فامیلی تشنج دارید.همچنین اگر جسم فلزی در بدن نزدیک سر و گردن یا نیمه فوقانی بدن دارید (به جز دهان) نمی توانید از TMS استفاده کنید.
TMS در افراد مبتلا به میگرن اورا بیشترین اثر را دارد.
نورولوژیست ممکن است به افرادی که داروها را به دلیل عوارض دارویی تحمل نمی کنند ویا به دارو جواب مناسب نمی دهند TMS را به عنوان یکی از جدیدترین روشهای درمان میگرن توصیه کند.

2) داروهای مهارکننده CGRP
جدیدترین داروی درمان میگرن که توسط FDA در 17 May 2018 تایید شد دارویی به نام Erenumab (Aimovig) از دسته داروهای مهارکننده CGRP است که مانع ایجاد سردرد میگرنی قبل از شروع آن می شود.
نقش داروی جدید مهار کننده CGRP در درمان میگرن چیست؟
CGRP یک مونوکلونال آنتی بادی است که هنگام حمله میگرن توسط سلولهای عصبی مغز و نخاع تولید می شود و می تواند باعث انقباض (تنگ شدن) عروق مغز و در نتیجه شروع حمله میگرن شود.
مهار کننده CGRP با جلوگیری از آزاد شدن این ماده توسط نورونها، مانع شروع حمله میگرن و در نتیجه پیشگیری از سردرد می شود. تحقیقات نشان داده اند که در هنگام حمله میگرن میزان CGRP در خون بیماران افزایش می یابد.
CGRP به خودی خود میگرن را تریگر نمی کند بلکه شدت درد را در موقع حمله میگرن بالا می برد. در واقع CGRP باعث افزایش حساسیت به درد در سلولهای عصبی می شود.
این مثل این است که شما یک رادیو دارید و صدای آنرا بلند و بلندتر می کنید!
Aimovig داروی جدیدی برای کاهش تعداد روزهای همراه با حمله میگرن در مبتلایان به میگرن است.
پس مهار کننده های CGRP راه حلی جدید در درمان میگرن به حساب می آیند.
حدود 1 نفر از هر 5 نفر بیمار مبتلا به میگرن به داروهای معمول و قدیمی پاسخ می دهند، این در حالی است که Aimovig بر اساس تحقیقات انجام شده تعداد روزهای همراه با سردرد بیماران مبتلا به میگرن را حدود 50% کاهش می دهد و در درصد کمی هم باعث درمان قطعی میگرن و فروکش کردن حملات سردرد شده است.
تزریق بوتاکس میگرن

داروی جدید میگرن روی چه بیمارانی موثر است؟
Aimovig در بیماران مبتلا به میگرن که چهار بار ویا بیشتر در یک ماه حمله سردرد داشته باشند توصیه می شود.مهارکننده هایCGRP به صورت ماهیانه یکبار بوسیله یک سرنگ میکرو اینجکت مداد شکل توسط خود فرد تزریق می شوند.
عوارض جانبی آن شامل تهوع، خشکی دهان، یبوست، گزگز اندامها، اختلال حافظه و افزاییش وزن است. یک عارضه شایع و خفیف، درد و قرمزی محل تزریق است.
عوارض جانبی، خفیف هستند ولی گزارش شده که بعضی بیماران به خاطر عوارض دارو مجبور به قطع آن شده اند.
برای کاهش عوارض جانبی، دارو از مقدار کم شروع و بتدریج طی 3-1 ماه افزایش می یابد.
این داروهای جدید میگرن نسبت به داروهای قدیمی سریع تر اثر می کند و موثرتر است و در عرض چند روز تا یک هفته اثرات آن ظاهر می شود.
داروهای جدیدتری از این دسته به صورت قرص (نه تزریقی) در حال بررسی است.
یک داروی جدید از همین دسته CGRP inhibitor که در هنگام حمله حاد میگرن استفاده می شود (نه به عنوان پیشگیری) Lasmiditan است که همانند سوماتریپتان موقع شروع حمله سردرد استفاده می شود ولی بر خلاف تریپتانها باعث انقباض و تنگ شدن عروق نمی شود و بنابراین عوارض قبلی عروقی تریپتانها را ندارد.
علیرغم جدید و موثر بودن این داروها در درمان میگرن، مسئله اصلی قیمتهای بسیار بالای این داروها است که استفاده از آنها را محدود کرده به طوریکه گفته شده در آمریکا 6 هزار و 900 دلار سالیانه برای هر فرد هزینه دارد. آکادمی نورولوژی آمریکا اعلام کرده است که به علت هزینه بالای این داروها بهتر است تنها برای بیمارانی که به داروهای قدیمی خط اول میگرن پاسخ نداده اند استفاده شود.
3) بوتاکس
پزشک متخصص مغز و اعصاب شما ممکن است تزریق بوتاکس تخصصی میگرن را به شما پیشنهاد کند، در صورتیکه شما دچار میگرن مزمن باشید.
تعریف میگرن مزمن بر اساس بیانیه انجمن بین المللی سردرد (IHS) این است که شما بیشتر از 15 روز در ماه سردرد میگرنی داشته باشید و حدود 3 ماه طول کشیده باشد.
نورولوژیست حدودا هر 12 هفته تزریق بوتاکس را در 31 نقطه سر و گردن شما انجام می دهد. تزریق بوتاکس تخصصی میگرن حدود 15-10 دقیقه زمان می برد و حدودا 14-10 روز بعد از تزریق حداکثر تاثیر خود را روی کاهش فرکانس و شدت حملات میگرنی می گذارد.
اگر شما کمتر از 14 روز در ماه سردرد میگرنی دارید و یا سردرد شما از نوع میگرن نیست این روش به شما توصیه نمی شود.

سردرد کرونا
تزریق بوتاکس برای درمان میگرن در چه بیمارانی مناسب است؟
تزریق بوتاکس برای بیمارانی مناسب است که میگرن مزمن داشته باشند (Chronic Migraine) و به درمانهای دارویی پاسخ نداده و یا به دلیل عوارض جانبی داروها قادر به تحمل داروهای پیشگیری کننده میگرن نباشند.
لازم به توضیح است که تزریق بوتاکس تخصصی میگرن با بوتاکس زیبایی از لحاظ محلهای تزریق و دوز دارو کاملا متفاوت است و حتما باید به صورت تخصصی توسط متخصص مغز و اعصاب تزریق شود.

4) بلاک عصب یا بیحسی موضعی (Mild Anesthesia)
بلاک عصب کانگلیون اسفنوپالاتین (SPG) روشی ساده و کوتاه اثر برای درمان میگرنهای شدید مقاوم به درمان دارویی که اندیکاسیون تزریق بوتاکس ندارند می باشد (مثلا کمتر از 15 روز در ماه حمله سردرد دارند).
از آنجاییکه SPG با عصب تریژمینال (عصب سه قلو) ارتباط دارد، بلاک آن موجب کاهش حساسیت عصب تریژمینال شده و در نتیجه نوروترانسمیترهای درد آزاد نمی شوند و حمله میگرن آغاز نمی شود.
بلاک عصب Greater occipital nerve ( عصب اکسیپیتال بزرگ) در پشت سر نیز به وسیله تزریق مواد بیحس کننده موضعی می تواند اثر مشابهی داشته باشد.
بلاک عصب در مطب توسط متخصص مغز و اعصاب و به صورت سرپایی انجام می شود.
5) روشهای شناختی درمانی
در تحقیقات اخیر روشهای جدید شناختی رفتاری در درمان و کنترل میگرن موثر شناخته شده است.
در روش (ACT) Acceptance and commitment therapy شما می پذیرید که مبتلا به میگرن هستید، بجای آنکه آن را کنترل کنید یا با آن بجنگید (پذیرش بیماری). شما یاد می گیرید به جای اینکه روی بیماری میگرن فوکوس کنید اهداف خود در زندگی را پیدا کنید و روی آنها تمرکز کنید و سپس کارهایی را در جهت رسیدن به آن اهداف انجام دهید.
MBT (Mindfulness Based therapy)
کلمه Mindfulness یا ذهن آگاهی، تمرین آگاه بودن از بدن و ذهن، درست در لحظه حال است. افکار مزاحم می آیند اما به آنها اجازه دهید که بیایند و بروند بدون آنکه آنها را قضاوت کنید.
شما ممکن است دریابید که این روش می تواند به کنترل درد میگرنتان کمک کند.
به وسیله Mindfulness (ذهن آگاهی) شما استرس و تنش کمتری را نسبت به بیماری خود متحمل می شوید. کاهش استرس همچنین به طور غیر مستقیم باعث کاهش حملات میگرن می شود.
شما به سادگی به افکارتان، احساساتتان و حسهای بدنتان توجه می کنید و از آنها آگاه هستید.
البته شما در کنار این روشها همچنان نیازمند داروها و روشهای دیگر درمان میگرن که توسط متخصص مغز و اعصاب تجویز می شوند هستید و این روش صرفا به عنوان مکمل و برای کمک به روند بهبود بیماری میگرن و بالا بردن کیفیت زندگی افراد مبتلا به میگرن توصیه می شود.

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

طرز تهیه لازانیا گوشت ایتالیایی برای 12 نفر را برای شما عزیزان بصورت کاملا ویژه و حرفه ای تدارک دیده ایم. این خوراک ایتالیایی دارای نکات جالب و حرفه ای را آشپزی داراست. ما این رسپی را برایتان بصورت کامل قرار داده ایم. در منزل لازانیا گوشت از دسته غذاهای اصیل ایتالیایی است که زیرمجموعه پاستا محسوب می شود.
لازانیا، در اصل خوراک مقوی و دارای درصد چربی به نسبت بالاتری از پاستا بوده و شباهت بیشتری با پیتزا دارد.این خوراک که طرفداران زیادی در تمام سنین و جوامع گوناگون جهان دارد. تاریخچه به وجود آمدن لازانیا را میتوان به اواخر قرن چهاردهم میلادی و ریشه آنرا ناحیه کامپانیا دانست.

 

کیک ها گونه ای از شیرینی جات هستند که طرفداران بسیاری دارد. کیک ها همانطور که ذکر شد نوعی از شیرینی ها هستند. این گونه از شیرینی ها هر کدام بسته به نوع و اسم آن ، طرز تهیه خاص خود را دارد. اصولا به صورت سنتی ، کیک ها برای هر منطقه نوستالژیک هم هستند
طرز تهیه انواع کیک ، یکی از موضوعات پر مخاطب برای همه دنیا می باشد. کیک ها خیلی دلچسب و خوشمزه هستند. کیک ها معمولا در انواع گوناگون کیک های مجلسی ، کیک های خانگی ، کیک های میهمانی ، کیک تولد ، کیک عروسی و … تعریف شده اند.

 

بستنی ها نوعی از دسر می باشند که منجمد هستند. بستنی ها معروف ترین و پر طرفدار ترین دسر در تمام دنیا شناخته شده اند. در تهیه بستنی ها حداقل 10 درصد چربی شیر وجود دارد. البته این عدد حدودی است و ممکن است بیشتر باشد. در بستنی ها خامه ، شیرین کننده ها و طعم دهنده ها نیز قرار دارند. برای تزئین هم می توان از میوه ها ، بیسکوییت ها و شکلات و هر چیز دیگری استفاده کرد. اولین کارخانه بستنی سازی جهان در آمریکا ، مریلند در سال 1851 آغاز به کار کرد.

 

خورشت بامیه، یکی از انواع خورش های خوشمزه و معروف ایرانی است. اصالت این خورش متعلق به جنوب کشور است ولی به خاطر طعم فوق العاده اش تقریبا در تمام کشور طبخ می شود.

 

 

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

برای اینکه بتوانید یک اتاق سرور استاندارد در شرکت خود راه اندازی کنید باید یک برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشید زیرا این روزها اکثر مدیران برای راه اندازی اتاق سرور استاندارد هیچ نوع برنامه‌ریزی نمی‌کنند در نتیجه اگر برنامه‌ریزی درست نداشته باشید مطمئناً در اواسط کار با چالش‌های مختلف مواجه می‌شوید.

لازم به ذکر است بدانید که راه اندازی اتاق سرور استاندارد بدون برنامه ریزی امکان پذیر نمی باشد زیرا از ابتدا که به دنبال ساخت یا استفاده از یک فضا عنوان اتاق سرور استاندارد هستید و در مرحله بعد که باید بودجه ای برای این کار در نظر بگیرید تا بتوانید تمام استاندارد ها را رعایت کنید که این مسئله بدون برنامه‌ریزی امکان پذیر نمی باشد.

شایان ذکر است بدانید اتاق سرور استاندارد دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شاید تا به حال با آن مواجه نشده باشید زیرا تمام شرکت‌ها برای راه‌اندازی اتاق سرور استاندارد اقدام نمی کنند، در واقع بسیاری از شرکت ها نیازی به اتاق سرور ندارند.

حال اگر قصد دارید اطلاعات کاملی نسبت به اتاق سرور استاندارد به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید زیرا تمام مباحثی که برای راه اندازی یک اتاق سرور استاندارد باید بدانید در این محتوا ذکر شده است.

ویژگی های اتاق سرور استاندارد

در این بخش از مقاله قصد داریم به آیتم هایی که باعث می شود یک اتاق سرور، استاندارد باشد اشاره کنیم. لازم به ذکر است بدانید که مکان در استاندارد بودن اتاق سرور بسیار مهم است، اگر قصد دارد اتاق سرور راه اندازی کنید می توانید بخشی از شرکت خود را به اتاق سرور اختصاص دهید اما برای راه اندازی دیتا سنتر باید فضای بزرگ را در نظر بگیرید و شاید نیاز باشد فضای خارج از شرکت خود را به دیتاسنتر اختصاص دهید در این شرایط بهتر است بدانید باید محاسبات دقیق برای راه اندازی اتاق سرور استاندارد انجام شود در نتیجه فضا باید مطابق با حجم کاری شما ساخت یا انتخاب گردد.

موارد مهم برای طراحی فضا

این نکته را در نظر داشته باشید که تمام بخش های فضا بسیار مهم هستند برای مثال شما باید از درب هایی در اتاق سرور استفاده کنید که در مقابل آتش سوزی مقاوم باشند از سوی دیگر باید حتماً از درب های ضد سرقت استفاده کنید چون به علاوه اطلاعات مهم شما در دیتاسنتر تجهیزات بسیار گرانی در اتاق سرور استاندارد قرار داده شده است، مبحث دوم دیوارهای اتاق است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارهستند، یک اتاق سرور استاندارد باید دیوارهای مقاوم داشته باشد برای مثال در صورت نیاز باید مقاومت دیوار ها با آهنگی کشی تقویت شود البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که باید بر روی دیوار از لایه ضد آتش استفاده کنید.

 مبحث بعد کف اتاق سرور استاندارد است که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، لازم به ذکر است بدانید که باید در کف سازی از متریال هایی همچون کفپوش های اپوکسی استفاده کنید تمام منافذ بسته شود لازم به ذکر است بدانید که با استفاده از کفپوش اپوکسی جریان الکتریسیته ساکن از اتاق خارج می شود.

آخرین گزینه که قصد داریم اطلاعاتی را در مورد آن را در اختیار شما قرار دهیم سقف اتاق سرور استاندارد می باشد، پیشنهاد می شود از سقف‌های کاذب استفاده کنید تا تمام تجهیزات و کابل های کشیده شده را زیر سقف کاذب قرار دهید البته سقف کاذب که استفاده می کنید باید در مقابل حرارت و رطوبت مقاوم باشد.

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

تولیدی کیف

تولیدی کیف مدرسه تنوع زیادی دارد که در این مقاله  از کیف یک درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

قبل از بازگشایی مدارس، تمامی والدین به دنبال بهترین کیف مدرسه برای فرزندان خود هستند.

اگر کیف مناسب برای فرزند خود تهیه نکنید، ممکن است ستون فقرات فرزند دلبندتان دچار آسیب شود

یا اینکه مشکلات حرکتی برای او ایجاد شود. بر این اساس، خرید یک کیف مناسب بسیار حائز اهمیت است و باید در آن دقت زیادی داشته باشیم.
یک کیف مدرسه استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟
کیف‌های مدرسه استاندارد ویژگی‌هایی دارند که این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

تولیدی کیف مدرسه – جنس کیف مدرسه

کیف مدرسه باید سبک باشد، پس کیف‌هایی با جنس لی یا کتان به دلیل این‌که سنگین هستند، مناسب مدرسه نمی‌باشند چرا که وزن این کیف‌ها با پر کردنشان با کتاب و دفتر و غیره بیش از اندازه بالا می‌رود.
پس یک انتخاب بسیار خوب برای کیف مدارس ، کیفی است که تولید شده از جنس برزنت یا پارچه باشد.

 

تولید قطعات توسط فن آوری کیف یک  از گامهای پایه­ای متعددی تشکیل می­شود.

مواد خام چرم مصنوعی ورودی برای تزریق که به عنوان ماده اولیه شناخته می شوند،

شامل مخلوطی از چرمها مصنوعی یا پلیمری و مواد چسبنده می باشند.

ماده اولیه در مارپیچ فشار تزریقی ذوب می­شود و با فشار به بخش رول و طاقه کردن چرم تزریق می­گردد.

تولیدی کیف بازار تهران و تقاضای آن برای ساخت انواع چرم را شرح میدهیم

ما توانیم بر اساس شکل و فرم، یک قسمت خیلی شکننده که “چرم مصنوعی درجه یک” نامیده می­شود را استخراج کنیم.

بعضی از چرمها، نیازمند پاکسازی دهانه پاشش تزریق یا اضافاتی که در محل اتصال جنس خام چرم قالب تشکیل می شوند، هستند.

قدم بعدی، دوباره چسباندن است. اشکال زیادی از فرآیندهای دوباره چسباندن

وجود دارد که عمدتا از روش­های محرک و حرارتی استفاده می­کند.

این مرحله از فرآیند، مواد چسبنده را از قسمتی که شکننده باقی می­ماند و “بدنه طاقه” نامیده می­شود،

جدا می­سازد.

قطعات قبل از سخت شدن، باید در جایگاه مناسبی قرار بگیرند

که گاهی بنا بر ضرورت جهت جلوگیری از هرگونه تغییر شکل باید به جایی تکیه داده شوند.

معمولا قطعات در دمایی کمی کمتر از دمای 30درجه سازنده آن قطعه،

سخت می شوند. در نهایت نمونه تولید شده، به عنوان نماینده ای از یک گروه محصول خاص،

جهت بررسی و تایید هماهنگ بودن ابعادش با نمونه­های مورد نیاز اندازه گیری می شود.

حتما ببینید : تولیدی کیف در تهران

چرمهای سخت شده، و بصورت رول شده پرداخت می­شوند تا به سطحی صاف­تر و براقتر دست یابند.

پرداخت کردن سطوح محصول، با چک نمودن و کنترل آن قطعه که همواره به صورت هشتاد درصدی در کارخانه به انجام می­رسد دنبال می­شود.

بدین گونه که هر قسمت برای نقیصه­هایی چون ترک­های سطحی

و هر گونه ایراد احتمالی در مورد قطعات چرمی برای ترک­های زیر سطحی چک می­شوند.

بر اساس نیاز و خواست مشتری، سطوح کاربردی برخی از محصولات صیقل داده شده

و یا به نگه­دارنده­های پلاستیکی  تمام طاقه را لول و پرس دستی متصل گردیده و یا به سطوح مقارن خود چسبانده می شوند.

 
  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

در تهرانپارس تعداد زیادی آرایشگاه مردانه وجود دارد که برخی خدمات بسیار سنتی و قدیمی مانند کوتاهی ساده موی سر و صورت ارائه میکنند و برخی بسیار پیشرفته هستند و خدمات آرایشگاهی مردانه در حد مد روز دنیا را ارائه میکنند. برای همین انتخاب های متعددی در پیش پای شما وجود دارد.

اگر بخواهیم بهترین آرایشگاه تهرانپارس را معرفی کنیم بدون شک مسیر سختی پیش پای ما نیست و امروزه از هر کسی سوال کنیم بهترین آرایشگاه مردانه تهرانپارس کجاست؟ ، بدون تردید آرایشگاه آس یا آرایشگاه محمد کاشانی معروف را به شما نشان خواهد داد. حتی اگر به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه تهران هم باشیم، نام آرایشگاه آس به عنوان یکی از آرایشگاه های برتر تهران شمرده میشود.

آرایشگاه مردانه آس:

آرایشگاه مردانه آس یا خانه داماد آس یکی از به روز ترین و بهترین آرایشگاه های مردانه تهرانپارس یا بهتر بگوییم یکی از از بهترین آرایشگاه های ایران است. مدیر این آرایشگاه محمد کاشانی یکی از معروف ترین آرایشگران مردانه و مدرس بین المللی آرایشگری است و مدارک معتبر بین المللی در فنون آرایشگری و گریم خود را از فرانسه و آلمان دریافت کرده است.

بازیگران، مجریان، خوانندگان و ورزشکاران معروفی تاکنون به آرایشگاه آس مراجعه داشته اند که از این میان میتوانیم به افرادی چون فرزاد حسنی، داریوش فرضیایی، ابراهیم شفیعی، امیرمحمد متقیان، سید علی ضیا، آرش ای پی، محمد فغانی، رامبد جوان و ... اشاره کنیم.

آرایشگاه آس تهرانپارس دارای سه بخش مجزای آرایشگاه کودک، سالن آرایش مردانه و سالن VIP داماد است که به خانه داماد آس نیز معروف است. یکی از مزیت های مهم آرایشگاه آس دارا بودن پارکینگ اختصاصی است، کافی است پشت درب پارکینگ آرایشگاه با تلفن آرایشگاه تماس بگیرید تا درب پارکینگ برای شما باز شده و با خیال راحت خودرو خود را پارک کرده و به آرایشگاه بروید.

اگر روی مو و پوست خود حساس هستید و میخواهید خدمات درجه 1 و به معنای کلمه vip دریافت کنید پیشنهاد اول ما در منطقه تهرانپارس آرایشگاه مردانه آس است.

خدمات قابل ارائه

آرایشگاه مردانه آس تهرانپارس کلیه خدمات پوست و موی مردانه را به شما ارائه خواهد کرد. از خدمات مرتبط با مو شامل انواع مدل های پیرایش مو تا رفع نقص مو، تغییر حالت مو و خدمات مرتبط به پوست صورت از قبلی پاک سازی و گریم صورت شامل خدمات آرایشگاه آس تهرانپارس است. این آرایشگاه خدمات ویژه مخصوص دامادها را نیز در منو خود دارد و شما میتوانید از این خدمات استفاده کنید.

چگونه به آرایشگاه مردانه آس بیاییم

آرایشگاه آس دارای سیستم رزرو آنلاین است و میتوانید بدون نیاز به تماس از طریق وب سایت آس اقدام به رزرو آنلاین وقت حضور خود کنید. از نظر موقعیت مکانی آرایشگاه آس در شرق تهران و در منطقه تهرانپارس قرار گرفته است. برای عزیمت به آرایشگاه مردانه تهرانپارس بایستی از بزرگراه رسالت، یاسینی و یا خیابان دماوند به سمت فلکه اول تهرانپارس حرکت کرده و در فلکه اول تهرانپارس به سمت خیابان ستانی تغییر مسیر دهید. آرایشگاه آس در ابتدای خیابان ستانی قرار گرفته است.

آرایشگاه مردانه آس در فلکه اول تهرانپارس و در ابتدای خیابان ستانی قرار دارد. لوکیشن آرایشگاه مردانه آس

سالن اختصاصی کودک آس:

فراموش نکنیم که آرایشگاه مردانه آس دارای یک سالن اختصاصی کودک به صورت کاملا مجزا از سالن اصلی است. آرایشگاه کودک آس هم مانند دیگر خدمات آس، منحصر به فرد، ویژه و خاص است. آرایشگاه کودک سالن انتظار جداگانه با تم کودکانه دارد و تمامی لوازم برای بازی کودک در این بخش محیا است. از ویژگی های خاص آرایشگاه کودک آس جدا بودن سالن آرایش از سالن انتظار بوده و در زمان آرایش کودک شما هیچ فرد یا مراجعه کننده ای در سالن کودک حضور نخواهد داشت.

سایر آرایشگاه‌های مردانه تهرانپارس:

ما در این مطلب به معرفی آرایشگاه آس به عنوان بهترین آرایشگاه تهرانپارس و یکی از بهترین آرایشگاه های تهران پرداختیم و از محمد کاشانی و تیم اجرایی با تجربه آس صحبت کردیم، ولی این نشانه کم ارزش کردن خدمات و کیفیت سایر آرایشگاه های تهرانپارس نیست و نبوده است. در منطقه تهرانپارس آرایشگاه های بیشماری وجود دارد که هرکدام سطح مشخصی از خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنند. از آرایشگاه های مردانه تهرانپارس میتوانیم به آرایشگاه جوان، آرایشگاه شاهین، آرایشگاه مردانه پژمان، آرایشگاه مردانه افشین تهرانپارس، آرایشگاه امیر، آرایشگاه تهرانپارس، آرایشگاه مردانه موکات، آرایشگاه مردانه نیوفیس، آرایشگاه مردانه سان بوی، آرایشگاه مردانه تهرانپارس، آرایشگاه پرستیژ، آرایشگاه پرستیژ شعبه تهرانپارس و ده ها آرایشگاه مردانه دیگر در منطقه تهرانپارس وجود دارند که هریک ویژگی های خاص خود را دارا هستند.

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

SEO SERVICES AND WEBSITE OPTIMIZATION

SEO Services

Site optimization and SEO services is a process that with its help, your website gains high position and proper rank in the search engines, like Google search engine.by doing the professional SEO services and SEO consultant, we are helping to the optimization of your site that in the first page of the search results relevant to your business and attract the customers.

 

How Arsha SEO website services help my business?

Every second, 340 million searches are done in the Google. of course, this amount of searching includes various subjects, but your potential customers, usually search for needed products or sevices with defined searches. so, while you have a good place in the search engine results with that special word, you provide lots of customers for your business. in a simple word, the SEO services and optimization of website causes you to be seen more and better in the first page of google and as a result, the amount of your selling will increase. 


 

Arsha SEO

Arsha marketing's SEO department by providing methods in accordance with to google algorithm update and using the creative techniques of SEO, helps the growth of your site to be appear naturally in the top results of Google and experience the increasing of real traffic. in this way, our digital marketers are beside you for maintaining the achieved ranks and can guide you for improving your site as much as possible in a professional way. these guides are in the form of SEO consulting and the golden tips for growth of your site are exploited from analysis. for receiving the SEO consulting services, call with us.

 

On-Page SEO

Interior SEO is divided to technical and content part. we use professional tools for evaluating the internal SEO of your website. the recognition of the current situation of SEO website helps the Arsha marketing to have more precise targeting. in the technical SEO, we try to have precise expert on the speed of page load the volume of site's pages. the meta- tags, the site codes and other technical elements are evaluated too.

 

Off-Page SEO

For starting the SEO of website, at first the quality and quantity of back links are recognized. as a result of these evaluations, less -quality links and spams will recognize. the situation of anchor text distribution are get examine and the appropriate metric of keywords are achieved. after the conclusion of all the analysis, take action for link building making in valid Iranian and foreign websites. with principled and natural link building, no need to worry about Google penalty.


 

why should we experience SEO services with Arsha marketing?

  • More than 1000 successful SEO project

  • Trust of brands like: Flytio and Mokaab group, etc.

  • Providing specific reports and an analysis of site's optimization process

  • 24 hours support of SEO services even in holidays

  • Management of costs and free SEO consulting

 

Steps of SEO services in Arsha marketing:

  • Analysis of website and problems

  • Identification of the related keywords

  • Improvement of available content in website

  • Analysis user's behavior and increasing conversion rate

  • Produce and publishing appropriate content for website

  • Increase of rank and conformity of website with Google algorithm

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

خدمات ویپ

بیشتر شرکت ها و اداره هایی که تماس های درون سازمانی و یا حتی خارج از سازمان دریافت می کنند به سیستمی نیاز دارند که به کمک آن بتوانند تماس های مشتریان را مدیریت نمایند. به این سیستم، خدمات ویپ گفته می شود که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد.

در ادامه با مزایای اجرای خدمات ویپ در شرکت ها آشنا خواهید شد:

مزایای راه اندازی خدمات ویپ

امروزه راه اندازی خدمات ویپ در بسیاری از شرکت ها و دفاتر مختلف بسیار رایج است و این سرویس مزایای مختلفی دارد که  در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود:

عدم  نیاز به کابل کشی و سیم کشی متفاوت

یکی از مزایای پیاده سازی خدمات ویپ عدم نیاز به کابل ها و کابل های مختلف در دفتر یا سازمان است که می تواند هزینه های زیادی را برای شرکت صرفه جویی کند. از آنجا که ارتباطات از طریق شبکه داخلی یا اینترنت انجام می شود، دیگر نیازی به کابل های ارتباطی زیادی نخواهید داشت.

در کنفرانس های صوتی و تصویری را با کمترین هزینه ایجاد کنید

صرفه جویی در هزینه کنفرانس های صوتی و تصویری از دیگر مزایای راه اندازی خدمات ویپ است. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها از بستر ویپ برای برگزاری کنفرانس های خود استفاده می کنند که در طولانی مدت هزینه های شرکت را کاهش می دهد. در روش استفاده از ویپ امکان برقراری ارتباط و برگزاری کنفرانس ها در بعد بین المللی وجود دارد.

توانایی مدیریت ساده و آسان

مزیت دیگر راه اندازی ویپ، قابلیت ساده بودن و مدیریت آسان آن است که به شما این امکان را می دهد تا کاربران و تلفن های موجود در شبکه را به راحتی مدیریت کرده و به راحتی گزارش دهید.

بدون نیاز به هزینه زیاد از داخل شرکت با خارج تماس بگیرید

یکی دیگر از مزایای راه اندازی VIP، امکان برقراری تماس از داخل شرکت در خارج از آن است ، بنابراین نیازی به هزینه اضافی ندارید و می توانید به راحتی در هر نقطه از کشور یا جهان تماس بگیرید. این امر همچنین هزینه های اضافی را در دراز مدت کاهش می دهد.

امکان گسترش خدمات در هر زمان

قابلیت تمدید سرویس در هر زمان یکی دیگر از مزایای راه اندازی خدمات ویپ است که به راحتی قابل اجراست. هنگام گسترش این سرویس، مانند تلفن ثابت، دیگر نیازی به سیم کشی مجدد نیست و می توانید به سادگی تلفن یا کاربر جدیدی را به شبکه اضافه کنید.

قابلیت ضبط مکالمات به راحتی

ضبط تماس می تواند یکی از مواردی باشد که بسیاری از شرکت های خدماتی در حال حاضر به دنبال آن هستند تا صدای مشتریان و کارکنان خود را برای استفاده در آینده حفظ کنند.

امکان ایجاد تعداد زیادی شماره تلفن

یکی از کارکردهایی که پیاده سازی ویپ در اختیار سازمان ها قرار می دهد، توانایی ایجاد تعداد زیادی شماره تلفن است که می تواند برای شرکت هایی با محیط ها و دفاتر مختلف بسیار مفید باشد.

قابلیت دریافت پیام های صوتی

قابلیت دیگری که ویپ را برای افراد و سازمان ها راه اندازی می کند، قابلیت دریافت پیام های صوتی است. در مواردی که کاربر نمی تواند به تماس پاسخ دهد، می توان یک پیام صوتی برای او ارسال کرد، این پیام را می توان به ایمیل افراد نیز ارسال کرد.

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

عسل خالص و طبیعی گیاهی چهل گیاه یا عسل چند گیاه که از شهد انواع گل‌ها به دست می‌آید، خواص درمانی بسیار زیادی برای بدن مانند، درمان بیماری‌ها و بهبود زخم‌ها و مشکلات پوستی دارد. زنبور برای تغذیه در تهیه عسل چهل گیاه از انواع گل‌ها و بافت گیاهانی مانند شبدر، اسپرس، کلزا، آویشن، اسطوخودوس، گل بنفشه، گون و… استفاده می‌کند.

 


 

عسل چهل گیاه چیست؟

زنبورها عموما در فصل بهار که پوشش گیاهان و گل‌ها تازه می‌شود، شروع به تغذیه از این گل‌ها می‌کنند و عسل تولید شده خواص همه این گیاهان را دارد. نام هر عسل، از پوشش گیاهی آن منطقه است، اما عسل‌های گیاهی به خاطر تنوع گل‌ها و گیاهان به عسل چهل گیاه شناخته می‌شود و رنگ و طعم این عسل با بقیه عسل‌ها متفاوت هست.

عسل اصل کردستان

اکثر زنبورداران عسل‌های گیاهی را به دو گروه تقسیم می‌کنند:

عسل گل‌های دشت

این عسل که حوالی ماه اردیبهشت و خرداد تولید می‌شود، رنگ آن‌ها روشن و عطر طعم ملایمی دارند. زنبورها از گیاهان شبدر، اسپرس، یونجه و کولزا تغذیه می‌کنند.

عسل گل‌های کوهستانی

عسل گل‌های کوهستانی تیره‌رنگ، قهوه‌ای و بسیار خوش عطروطعم خاصی را دارند. از این عسل گیاهی برای درمان بیماری‌های ریوی، عفونت‌های روده‌ای و ادراری استفاده می‌شود. این عسل به علت مجاورت با آلودگی کمتر محیط طبیعی‌تر و بهتر هستند

عسل چهل گیاه

خواص عسل چهل گیاه چیست؟

عسل چهل گیاه خواص درمانی زیادی که دارد که در ادامه مطلب این خواص درمانی را بیان می‌کنیم:

تقویت‌کننده حافظه

تنظیم خواب و رفع بی‌خوابی

مفید برای معالج رعشه

ضد سرفه و نرم‌کننده سینه و بهبود کننده تنگی نفس

پیشگیری و درمان علائم آسم

کاهش نفخ

تقویت‌کننده بینایی

تقویت سیستم گردش خون و تصفیه‌کنندگی خون

بهبود درمان آرتروز

تقویت سیستم دفاعی بدن

کاهش و کنترل قند و فشارخون

کاهش دردهای استخوانی و مفاصلی و پوکی استخوان

بهبود سردرد و دردهای میگرنی

کنترل و بهبود اسپاسم عضلانی

ترمیم‌کننده مفاصل و غضروف ساز

افزایش سرعت بهبودی در سرماخوردگی

ضد سنگ کلیه و مثانه

مفید برای گرفتگی عروق

تصفیه‌کننده کبد و درمان کبد چرب

درمان مشکلات گوارشی زخم معده، ترش کردن معده و کنترل اسید معده

 


 

 


 

عسل تک‌گل چیست؟

زنبور در عسل تک‌گل در سراسر منطقه گل‌ها پرواز می‌کند و از چندین گل گوناگون تغذیه می‌کند که بیشترین بخش این عسل‌ها از تغذیه یک گل هست، به این دلیل به این عسل‌ها، عسل تک‌گل می‌گویند. قیمت عسل خالص یک کیلویی

معرفی عسل گیاهی آویشن (خواص و ویژگی‌های ظاهری آن)

عسل  گیاهی آویشن از تغذیه زنبورعسل از گرده‌های گونه‌های آویشن و گل‌های نعنایی آویشن وحشی و آویشن زیره به دست می‌آید. عسل آویشن نیز از چندین گل تهیه می‌شود اما بیشتر غالب آن از گل آویشن هست و یک عسل تک گله محسوب می‌شود. رنگ عسل آویشن کهربایی است، ولی به خاطر استفاده از گل‌های دیگر رنگ آن تغییر می‌کند. طعم آن شیرینی متوسطی دارد و دارای رایحه شدیدی است. عسل آویشن، غنی‌ترین عسل ازنظر خاصیت آنتی‌اکسیدانی است.

خواص درمانی عسل آویشن

  • بهبود سلامت دستگاه‌های گوارشی و تنفسی

  • درمان ورم معده

  • تسکین گلودرد

  • ضد باکتری قوی

  • تسکین سرفه

  • بهبود سیستم ایمنی

  • منبع ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی شامل ویتامین C، پتاسیم، کلسیم، سدیم و منیزیم، مس، آهن

  • ضد آلرژی

  • انرژی‌بخش و رفع خستگی

  • درمان زخم‌ها و سوختگی‌ها

  • بهبود سیستم ایمنی بدن

 


 

بررسی ویژگی های عسل طبیعی

 


 

معرفی عسل گیاهی گون (خواص و ویژگی‌های ظاهری آن)

عسل گون از گیاه گون که از خانواده باقلاییان است. این گیاه به ‌صورت بوته‌ای و علفی با ارتفاع ۷۵ سانتیمتر در مناطق زاگرس و سلسله جبال مرکزی، محدوده جنگل‌های شمال و مناطق خشک ایران رشد می‌کنند. عسل گیاهی گون زردرنگ است و ظاهر آن شبیه عسل‌های معمولی هست. برخی از گونه‌های عسل گون قرمز و کهربانی رنگ هستند. معروف‌ترین گونه‌های گون، گونه‌سفید، گونه قشلاقی، گونه گزی نام دارند.

خواص عسل گون

خواص درمانی عسل گون

  • درمان بی‌خوابی

  • کنترل کم‌خونی

  • درمان سرماخوردگی و سرفه عمومی

  • تقویت سیستم گوارشی و روده

  • التیام زخم‌های حلق و ریه

  • کمک به هضم غذا

  • سلامت قلب

  • ضد پیری

  • درمان دیابت

  • کاهش فشارخون

  • بهبود مشکلات مغز و استخوان

  • ضد تشنج و صرع

  • ضد تومور

  • بهبود مشکلات چشمی

  • تقویت حافظه

 


 

معرفی عسل یونجه (خواص و ویژگی‌های ظاهری آن)

عسل یونجه با تغذیه گیاه یونجه که از دسته حبوبات، باقلا، لوبیا و نخودفرنگی است، به دست می‌آید. این گیاه دارای ساقه‌های بلند و برگچه‌های نازک، نوک‌تیز و بیضی‌شکل هست. رنگ گل‌هایش بنفش و گاهی زردرنگ هستند.

رنگ عسل یونجه روشن، شفاف و کهربایی است. طعم آن خیلی شیرین نیست. عسل طبیعی گون طعمی گیاهی و تند دارد و بو و عطر به‌سختی قابل‌تشخیص است. نسب به عسل‌های دیگر خیلی سریع حالت‌جامد و کریستالی به خود می‌گیرد و کمی تیره و کدرتر می‌شود.

خواص درمانی عسل گیاهی یونجه

  • ضدعفونی‌کننده و ضد باکتریایی

  • بهبود علائم و پیشرفت سرماخوردگی و آنفولانزا

  • بهبود عفونت دستگاه تنفسی

  • مسکن و تسکین‌دهنده درد

  • مقوی مغز و اعصاب

  • تقویت حافظه

  • ملین و خون‌ساز

  • مفید برای اختلالات قاعدگی در خانم‌ها

  • مفید برای لرزش اندام

  • خاصیت انعقاد خون برای افرادی که خون‌دماغ می‌شوند.

  • رفع گرفتگی عروق و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی

  • درمان راشیتیسم

  • تقویت استخوان‌ها

  • مهدی یاوری