بهترین

۱۱ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جهت اجرای دیوار سبز، در مرحله نخست، کارشناس از محل پروژه به صورت رایگان بازدید انجام می دهد و پس از ارائه توضیحات لازم درباره شیوه های اجرایی، با توجه به شرایط محیط، یکی از دو روش اجرای دیوار سبز مدولار و یا کابلی  را به کارفرما پیشنهاد می دهد. با توجه به ابعاد کار و پس از طراحی های مورد نیاز، پیش فاکتور به همراه طرح کاشت در اختیار کارفرما قرار میگیرد.

انواع دیوار سبز به سبک چکادبام

از انواع دیوار سبز مورد استفاده شرکت دیوار سبز چکادبام می توان به سه مدل دیوار سبز کابلی، مدولار (فلاورباکس های دیواری) و مدولار (حجمی) اشاره کرد که جزئیات و خصوصیات هر تیپ در ادامه آورده شده است

دیوار سبز کابلی (روش اکتیو یا فعال)

سیستم دیوار سبز کابلی شامل کابل های روکش دار با ضریب حرارتی بالا، اتصالات مهار کننده و یا اسکوپ استیل، و تجهیزات مکملی مانند فلاور باکس در ابعاد مختلف است و از انواع پوشش های گیاهی رونده با رشد سریع و یا کند می توان در این سیستم استفاده نمود. در سیستم کابلی دیوار سبز، گیاهان رونده پس از کاشته شدن دورن باکس های مخصوص، بر روی شبکه کابل کشی شده بر روی دیوار رشد کرده و به مرور زمان سطح دیوار را به صورت کامل پوشش می دهند. با توجه به قابل اجرا بودن شبکه کابلی در متراژ و طرح دلخواه، تنوع در ابعاد و طرح دیوار از مزیت های اصلی این روش به شمار می رود.

روش اجرای دیوار سبز کابلی

در این روش با توجه به ابعاد دیوار، ردیفی از فلاورباکس ها در راستای طولی فضای مورد نظر تعبیه می شوند. از آنجا که گیاهان رونده و یا ریزشی حداکثر تا 3?5 تا 4 متر ارتفاع رشد می کنند، بنابراین به ازای حداکثر هر 4 متر ارتفاع، از یک ردیف و در هر متر طول یک عدد فلاورباکس، استفاده خواهد شد.

روی دیوار از طریق اسکوپ های فلزی شبکه ای از کابل های استیل ایجاد می گردد. سپس گیاه رونده( یا ریزشی) در داخل فلاورباکس ها کاشته شده و با گذشت زمان و رشد گیاهان دیوار سبز شکل خواهد گرفت. فاصله بین اسکوپ های استیل چکاد بام بین 25 تا 30 سانتیمتر و فواصل کابل های روکش دار بین 17 تا 23 سانتیمتر می باشد.

شرکت چکادبام با طراحی و اجرای سیستم های شبکه ای کابلی گام مهمی در ارتقای سیستم دیوارهای سبز برداشته است. این روش برای دیوارهایی که سطح وسیعی دارند بسیار مناسب است.
برای مشاهده نمونه پروژه های اجرایی گرین وال یا دیوار سبز به روش کابلی کلیک کنید



دیتیل اجرای دیوار سبز کابلی – گرین وال کابلی

دیوار سبز مدولار – مدولار گرین وال

سیستم مدولار دیوار سبز، همانطور که از نامش مشخص است از پانل های پیش ساخته و به صورت مدولار تشکیل شده است. پانل ها بر روی دیوار مورد نظر نصب شده و گیاه داخل هر یک از پانل ها کاشته می شود. در این تیپ دیوار سبز، انتخاب گونه های گیاهی، از نظر سرعت رشد و دوام دارای اهمیت بسیاری می باشد. چرا که در صورت انتخاب گیاه نامناسب به لحاظ رشد و تراکم، اجرای دیوار سبز و زیرسازی ها بیهوده خواهد بود.

روش اجرای دیوار سبز مدولار – روش اجرای گرین وال

در این روش ابتدا با توجه به ابعاد کار، بر روی دیوار شبکه ای از پروفیل آهنی نصب شده و سپس فلاورباکس های پیش ساخته از جنس ورق گالوانیزه و کاملاً ضد زنگ( دارای رنگ پودری- کوره ای) در فواصل مشخص و معینی رو سطح دیوار نصب شده و داخل آن ها لایه های فیلتر و زهکش قرار می گیرد. در این نوع دیوار بر خلاف دیوار سبز کابلی، از گیاهان همیشه سبز و پرتراکم استفاده می شود.

بنابراین در قسمتی که فلاورباکس ها روی دیوار نصب شده اند توسط پوشش گیاهی پوشیده شده و هیچ قسمتی از سطح در معرض دید قرار نمی گیرد. اجرای دیوار سبز به روش مدولار مناسب کلیه فضاها، اعم از تراس ها، لابی و پشت بام و … و به صورت مینیاتوری و در ابعاد کوچک می باشد.
برای مشاهده نمونه پروژه های اجرایی گرین وال یا دیوار سبز به روش مدولار کلیک کنید



دیتیل اجرای دیوار سبز مدولار – گرین وال مدولار

دیوارهای سبز مدولار جعبه ای

دیوارهای سبز مدولار جعبه ای چکادبام، سبک جدیدی از دیوار سبز را خلق نموده است. این نوع از دیوار سبز شامل فلاورباکس هایی می باشد که با روی هم قرارگیری آن ها یک دیوار سبز حجمی مدولار شکل می گیرد. می توان از این دیوارها، در لبه های جان پناه، یا فضاهای که دید مناسبی به فضاهای اطراف ندارند استفاده نمود.

بستر کاشت فضای سبز در دیوار سبز چکادبام

در هر دو روش اجرای دیوار سبز ( کابلی و یا مدولار) در داخل کلیه باکس ها و بسترهای کاشت گیاه، از لایه محافظ خاک و لایه ضد ریشه و همچنین لایه نگهدارنده آب و هوادهی ریشه استفاده میگردد تا علاوه بر ایجاد محیط مناسب برای رشد گیاه، از شسته شدن خاک جلوگیری گردد.
انتخاب گیاهان با توجه به شرایط محیطی( میزان نور محیط، شرایط جوی، باد و …) انجام می پذیرد. به صورت معمول از گیاهان همیشه سبز و گیاهانی که دارای مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی دارند و نیازمند نگه داری کمتری هستند استفاده می شود.

پوشش گیاهی و آبیاری اتوماتیک دیوار سبز چکادبام

با توجه به ماهیت دیوار سبز( فضای سبز عمودی) و دشواری دسترسی به کلیه گیاهان، استفاده از آبیاری اتوماتیک( به شیوه قطره ای) راه حل مناسبی می باشد. در این روش( با توجه به مقیاس کار ) از یک یا چند منبع آب ( در صورت نیاز پمپ فشار) استفاده خواهد شد. هر منبع به یک دستگاه کنترل برقی مجهز می باشد که مطابق با نوع و حجم گیاهان برنامه آبیاری روزانه و یا ساعتی برای آن تعریف می شود و از طریق لوله کشی و استفاده از نازل در هر بستر کاشت، آبیاری انجام می شود. همچنین با توجه به نوع پوشش گیاهی پیشنهادی استفاده از انواع کود مایع در فصول مختلف حائز اهمیت می باشد.

تاسیسات مورد نیاز دیوار سبز چکادبام

در روش کابلی با توجه به استفاده از فلاورباکس های سینی دار آب اضافی ناشی از آبیاری پس از عبور از لایه های فیلتر و زهکش داخل سینی ها تخلیه شده و به مرور زمان تبخیر میگردد. در روش مدولار، در کف هر یک از باکس ها، منفذی جهت خروج آب تعبیه گردیده و آب اضافه از هر باکس به طبقه پایین منتقل می شود .در نهایت ردیف آخر باکس ها به صورت کامل عایق و آبندی شده و یا از طریق لوله کشی آب اضافی به سمت خروجی هدایت خواهد شد.

قیمت دیوار سبز

عوامل دخیل در کاهش یا افزایش هزینه های اجرای دیوار سبز شامل موارد زیر می باشد:

  • ایجاد بستر کاشت گیاه ( استفاده از فلاورباکس و یا پنل های مدولار)

  • سیستم آبیاری اتوماتیک قطره ای (آبیاری هوشمند)

  • پوشش گیاهی

قیمت اجرای دیوار سبز کابلی

جهت محاسبه هزینه دیوار سبز کابلی، نیاز به محاسبه مساحت کابل مصرفی، تعداد اسکوپ استیل، و تعداد فلاورباکس می باشد. هزینه متوسط اجرای دیوار سبز در این روش( شامل اجرای فلاورباکس، کاشت گیاه و آبیاری اتوماتیک) به ازای هر متر مربع حدود 1،200،000 تومان خواهد بود.این روش در دیوارهایی با ابعاد بزرگ مقرون به صرفه خواهد بود و هر چه ابعاد دیوار بزرگتر شود به تناسب از هزینه کاسته خواهد شد. همچنین نوع پوشش گیاهی تأثیر زیادی بر هزینه اجرای دیوار سبز خواهد داشت.

قیمت اجرای دیوار سبز مدولار

جهت برآورد هزینه دیوار سبز عواملی همچون شاسی کشی آهنی ، فلاور باکس دیوار سبز ، نحوه آبیاری و نوع طرح کاشت تاثیر گذار خواهند بود  . در این روش گونه های گیاهی بر قیمت اجرای دیوار سبز بسیار موثر است. به طور معمول اجرای دیوار سبز مدولار در فضاهای داخلی در مقایسه با فضاهای بیرونی به دلیل بالاتر بودن قیمت گیاهان مناسب این محیط، هزینه بالاتری خواهد داشت.

 

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

شرکت شل نخستین تأمین‌کننده انواع روانکار در کل دنیا است که آن‌ها را به مصرف‌کنندگان در بیش از 100 کشور جهان عرضه می‌کند.

روغن شل، در واقع یکی از مناسب‌ترین روغن‌ها برای روانکاری است؛ چرا که ضریب اصطکاک بسیار پایین و گرانروی مناسبی دارد.

گریس SHELL نیز در واقع ترکیبی ژلاتینی از صابون، روغن و مواد افزودنی دیگر است و نقشی که ایفا می‌کند، مشابه روغن‌ها؛ یعنی سایش و اصطکاک را کم می‌کند.

استفاده از یک روانکار بی‌کیفیت یا غیر اصل می‌تواند آسیب‌های جدی به سیستم وارد کند؛ بنابراین ما در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم درباره انتخاب و خرید بهترین روان‌کننده آشنا کنیم.

با ما همراه باشید.


 

روغن و گریس شل

 

روغن موتورهای کاملاً مصنوعی از برند شل، عملکرد طولانی و محافظت فوق‌العاده‌ای را برای خودروی شما (در دمای شدید موتور) ارائه می‌دهد. این روغن نیز پس از مدتی استفاده، در زمان مناسب به تعویض نیاز دارد؛ چرا که از لحظه شروع به کار موتور، کیفیت اولیه آن افت می‌کند و از همان آغاز در معرض تجزیه حرارتی و اکسیداسیون قرار می‌گیرد؛ بنابراین آلوده هم می‌شود. افت کیفیت یعنی: کاهش جذب ذرات معلق و کاهش میزان پاک‌کنندگی و روانکاری.

اجزای تشکیل‌دهنده گریس شل هم شامل روغن نگه‌دارنده، ضخیم‌کننده و مواد افزودنی دیگر است. روغن نگه‌دارنده، پایه‌ای معدنی یا گیاهی دارد. ضخیم‌کننده هم ممکن است با یا بدون صابون ساده/کمپلکس باشد. مواد افزودنی نیز شامل مواد ضد اصطکاک، ضد اکسیداسیون، ضد زنگ و ... است.

تمامی گریس‌های این برند، حاوی مقادیر یکسان از هر سه جز نیستند؛ چرا که قطعات مختلف صنعتی، نیازهای متفاوتی دارند.

 

مشخصات فنی که انواع روانکار شل باید داشته باشد


 

  • مقاوم در دمای بالا

  • کاهش دما در کم‌ترین زمان

  • انتقال حرارت مناسب

  • ضد خوردگی

  • کاهنده آلودگی‌ها و رسوبات

  • گرانروی متوسط

  • حلالیت مناسب

  • مقاوم در برابر اکسیداسیون

  • فشار بخار کم

  • انواع ترانس آن، دی‌الکتریک را خیلی خوب انتقال می‌دهند.

  • جلوگیری از ورود گردوغبار

  • کاهش هزینه‌های آب‌بندی قطعات و کاسه‌نمدها

  • افزایش طول عمر قطعات

  • حل مشکلات مربوط به روانکاری در مجاورت آب

  • چسبندگی بسیار بالا

  • مقاومت ارتعاشی و برشی

  • مصرف سوخت کمتر

  • حفاظت از توربو شارژر

  • محافظت در برابر آسیب ناشی از پیش اشتعال با سرعت کم (LSPI)


 

کاربردها و نیازهایی که یک روانکار شل باید آن‌ها را تأمین کنند

 

روغن موتور:

  • استفاده در صنایع فرآوری و نساجی، کارخانه‌های شیمیایی

  • استفاده در سیستم‌های انتقال حرارت سیال بسته غیر مستقیم

  • استفاده در ترانسفورماتورها، قطع کننده مدار، سوئیچ‌های پر از روغن

  • روانکاری مناسب یاتاقان‌ها، تسمه‌ها، بلبرینگ‌ها، پمپ‌های آب، اتصالات، یاتاقان‌های ژنراتور

برای خرید روغن شل اصل و مشاوره ی کامل به شرط تست و آنالیز رایگان کلیک کنید. و همچنین برای دیدن نمونه ی خارجی این نوع گریس کلیک کنید.

 

راهه‌ای تشخیص روغن و گریس شل تقلبی

تفاوت اول: هجوم پلاستیک روی جلد.

 

نوع جعلی آن، فقط یک درب یکنواخت دارد، هیچ خمیدگی در سطح پوشش درب خود ندارد. در ظرف محصول اصلی، درب بالای آن دارای فرورفتگی پلاستیکی است.

تفاوت دوم: توری روی برچسب.

برای پوشش نوع اصلی، سطح روی برچسب از سبز تا سیاه تغییر رنگ می‌دهد. در صورت در ظرف جعلی آن، شبکه برق نمی‌زند و همیشه سبز باقی می‌ماند.

تفاوت سوم: فاصله بین روکش و حلقه پارگی.

بین کاور و حلقه پارگی در شل غیر اصل، یک شکاف وجود دارد.

تفاوت چهارم: چرم پرتقالی روی قوطی‌های پلاستیکی.

پلاستیک روی قوطی شل تقلبی، دارای پوسته پرتقالی است. نسخه اصلی نیز این ویژگی را دارد اما سطح آن صاف‌تر و متفاوت است.

تفاوت پنجم: برچسب لایه بازتابنده روی ظرف.

در یک شل جعلی، اگر به قوطی نزدیک شوید، فقط سایه‌ها روی لایه بازتابنده قابل مشاهده است. اما اگر به قوطی جنس اصلی نزدیک شوید، انگشتان، صورت، چشمان و غیره شما در انعکاس آینه دیده می‌شوند.

تفاوت ششم: پیستون براق.

پیستون در یک شل جعلی، ضعیف منعکس می‌شود - فقط سایه‌ها، در پوسته اصلی پیستون می‌درخشد.

تفاوت هفتم: برچسب پشتی.

پس‌زمینه برچسب پشتی یکنواخت است و در نوع جعلی نمی‌درخشد، کمی تیره‌تر است. برچسب پس‌زمینه Shell اصلی دارای تغییرات رنگی است.

تفاوت هشتم: کد ماتریس.

برای شل تقلبی، کد ماتریس دارای رنگ غیر مقاوم است اما در شل اصلی - کد ماتریس دارای رنگ پایدار است و به سادگی پاک نمی‌شود.

تفاوت نهم: نقاط کد ماتریس و فاصله بین آن‌ها.

نقاط کد ماتریس شل غیر اصلی تار هستند، فاصله بین نقاط دیده نمی‌شود؛ اما کد ماتریس اصلی دارای نقاط واضح است، آن‌ها تار نیستند و فاصله مشخصی بین نقاط وجود دارد.

تفاوت دهم: ته قوطی.

در قوطی اصلی، قسمت پایین دارای نوار حاشیه‌ای واضحی است. نماد یک شیشه و چنگال کوچک هک است.

نوع غیر اصل شل هیچ نوار حاشیه‌ای ندارد و نماد آن، شیشه و چنگال بزرگ است.

تفاوت یازدهم: چکیدن آب روی برچسب جلد.

شل در دستورالعمل‌های محصولات خود نوشته است: "وقتی رطوبت وارد می‌شود، کد به رنگ قرمز تغییر می‌کند و وقتی خشک می‌شود، کد به رنگ عکس برمی‌گردد و به صورتی تغییر می‌کند".

برای خرید و اطلاع از قیمت گریس شل اصلی به همراه مشاوره و شرط تست و آنالیز کلیک کنید.

 

اوستا صنعت، تأمین‌کننده گریس و روغن شل در ایران

شرکت اوستا صنعت، نمایندگی رسمی روغن و گریس Shell در ایران است. این مجموعه همه محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت به مشتریان تحویل می‌دهد. لازم به ذکر است که تمامی کالاها در این شرکت به شرط تست و آنالیز به دست خریداران می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت انواع گریس و روغن SHELL می‌توانید به صفحه اصلی اوستا صنعت به آدرس: https://avesta-sanat.com مراجعه کنید، کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته،حتی روزهای تعطیل پاسخگوی شما هستند.

 

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

تعمیر مبل

 

ما انواع آسیب های وارد شده به مبلمان را تعمیر می کنیم، با این حال تعمیر مبل و صندلی راحتی یکی از محبوب ترین خدمات ما است. اگر مبل شما آسیب دیده است، ما می توانیم آن را در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای مناسب تعمیر کنیم. به برخی از خدمات و نمونه کارهای ما در زیر نگاهی بیندازید.

 

خدمات تعمیر مبل

فنر مبل شکست

فنر مبل شکسته شد

بیشتر پایه‌های مبل‌ها از فنرهای فولادی سرپانتین (زیگ زاگ) ساخته شده‌اند، با گذشت زمان فولاد می‌تواند ضعیف و شکسته شود یا به احتمال زیاد گیره‌هایی که فنرها را به قاب متصل می‌کنند از کار می‌افتند و می‌شکنند و فوم صندلی را بدون تکیه‌گاه می‌گذارند. ما می توانیم این فنرها و گیره های شکسته را در خانه شما تعویض کنیم.

تعمیر مبل راحتی

کوسن های آویزان

صندلی های مبل نرم شده اند

صندلی‌های مبل شما از فوم تشکیل شده‌اند که روی یک پایه فنردار یا شبکه‌ای قرار گرفته‌اند، این فوم به مرور زمان نرم می‌شود یا فنرهای جیبی می‌توانند پاره شوند. ما می‌توانیم در روز بازدید این فوم‌ها را در خانه‌تان اضافه یا جایگزین کنیم، زیرا ما فوم‌هایی با تراکم‌های مختلف حمل می‌کنیم، شما می‌توانید انتخاب کنید که مبل‌تان چقدر سفت است.

تعمیر مبل در منزل

دوخت چرم از هم جدا می شود

ترکیدگی درز مبل

دوخت روی اثاثه یا لوازم داخلی شما ممکن است در اثر فشار شکافته شود یا بچسبد، شاید بخیه ها روی دوخت ضربدری دوخته شده باشند که باعث ضعیف شدن قسمت شده و باعث شکستگی شود. جدا شدن بیشتر

 

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

تخلیه چاه

 

زهکشی زیرسطحی (آب های زیرزمینی) برای سطح آب و شوری خاک در زمین های کشاورزی توسط سیستم های زهکشی افقی و تخلیه چاه عمودی قابل انجام است.

سیستم های زهکشی افقی سیستم های زهکشی با استفاده از خندق های باز (ترانشه) یا زهکش های لوله های مدفون هستند.

سیستم‌های زهکشی عمودی، سیستم‌های زهکشی هستند که از چاه‌های پمپ شده، یا چاه‌های حفر شده باز یا چاه‌های لوله‌ای استفاده می‌کنند.

 

نقشه یک میدان چاه برای زهکشی زیرسطحی با جریان شعاعی در سراسر سیلندرهای متحدالمرکز که نشان دهنده پتانسیل های برابرشماره تخلیه چاه  است.

هر دو سیستم اهداف یکسانی دارند، یعنی کنترل سطح آب و کنترل شوری خاک

قیمت تخلیه چاه.

هر دو سیستم می توانند استفاده مجدد از آب زهکشی (به عنوان مثال برای آبیاری) را تسهیل کنند، اما چاه ها انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند.

استفاده مجدد تنها در صورتی امکان پذیر است که کیفیت آب زیرزمینی قابل قبول و شوری پایین باشد.

 

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

از جمله نکات مهمی که در سال های اخیر از نظر مدیران وبسایت های مختلف اهمیت فراوانی دارد، بهینه سازی و البته میزان سرعت بارگذاری و آپلود وبسایت ها است. اهمیت این نکته سبب شده است تا مطالعات و تلاش های بسیاری در این حوزه صورت گیرد. از جمله سرویس های کاربردی و محبوب می توان به Cloudflare اشاره کرد. از آنجایی که این سرویس خدمات بسیاری را در اختیار مدیران وبسایت ها قرار داده است، بسیاری از آنها به صورت گسترده از آن استفاده می کنند.

 

نحوه نصب Cloudflare روی سایت وردپرسی

Cloudflare چیست؟

از جمله شبکه های بسیار بزرگ که اغلب در حوزه شبکه تولید محتوا در سراسر جهان خدمت مختلفی را ارائه می دهد، Cloudflare است. بدون شک می توان گفت که بسیاری از وبسایت های معروف و بزرگ که تعداد آنها بیش از 8 میلیون است، از این سرویس قوی استفاده می نمایند. از مزیت های نصب Cloudflare بر روی وبسایت خود می توان به مدیریت سریع و آسان وبسایت و کسب رتبه برتر اشاره کرد.

این نوع سرویس از تنظیمات حرفه ای از جمله تنظیمات DNS برخوردار بوده و از انواع حملات مانند DDOS نیز جلوگیری می کند. همچنین سرویس Cloudflare تاثیر بالایی در سرعت آپلود و بارگذاری و همچنین حفظ امنیت انواع وبسایت ها دارد.

همچنین خوب است بدانید که در صورتی که وبسایت مورد نظر شما در صورت وجود هر نوع مشکلی از دسترس خارج شود، این سرویس قابلیت نمایش وبسایت مورد نظر را به کاربران تا زمان رفع مشکل بدون وجود هیچ خطایی را دارد. از ویژگی های مهم سرویس Cloudflare چهار پلان بودن آن است که سه نوع پلان دارای اشتراک و غیر رایگان و یک پلان آن کاملا رایگان است.

تمامی مدیران وبسایت ها و کاربران امکان استفاده از پلان رایگان این سرویس را دارند. البته خوب است بدانید که پلان رایگان قادر به ارائه تمامی خدمات و قابلیت های پیشرفته و تخصصی سه پلان دیگر نخواهد بود. اگر قصد استفاده از تمامی پلان های این سرویس و خدمات تخصصی آن را دارید با ادامه این مطلب همراه باشید تا روش نصب و استفاده از آن را ذکر کنیم.

روش نصب Cloudflare

اولیه مرحله جهت نصب Cloudflare، مراجعه به وبسایت Cloudflare.com بوده و سپس بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید و اقدام به ایجاد یک حساب کاربری جدید نمایید.

پس از انجام این مراحل، یک فرم برای ثبت نام در صفحه باز می شود، که می بایست ایمیل مخصوص خود را وارد کرده و پس از آن یک رمز عبور برای آن مشخص کنید و در نهایت بر روی دکمه Create Account کلیک نمایید.

روش نصب Cloudflare
روش نصب Cloudflare

 

سپس یک صفحه جدید باز خواهد شد که در این صفحه شما باید آدرس دقیق وبسایت خود را ثبت و سپس دکمه Add site کلیک کرده و پس از این مرحله شما باید یک پلان با توجه به سلیقه و سایت خود را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Continue کلیک کنید. پس از گذراندن تمامی این مراحل سرویس Cloudflare، تمامی رکوردهای مربوط به DNS که بر روی وبسایت شما قرار دارد را بررسی و شناسایی کرده و سپس به شما نمایش می دهد.

شما می توانید به راحتی در این مرحله از نصب Cloudflare به مشاهده هر یک از ساب دامین هایی که بر روی وبسایت خود وجود دارد، از طریق نوار Proxy Status بپردازید که آیا به Cloudflare متصل هستند یا خیر. همچنین شما به راحتی می توانید در این صفحه به مشخص کردن اینکه کدام DNS ها قابلیت و خصوصیات Cloudflare را داشته باشد نیز بپردازید.

وجود یک ابر نارنجی رنگ در روبه‌روی هر کدام از DNS ها نشان دهنده متصل بودن آن DNS به Cloudflare است که از تمامی قابلیت های موجود درCloudflare نیز بهره مند می شود.

همچنین خوب است بدانید که در صورت وجود یک ابر خاکستری رنگ در روبروی DNS بیانگر عدم متصل بودن به Cloudflare است. در صورت مشاهده ابر خاکستری شما باید به منظور متصل نمودن DNS به کلودفلر بر روی ابر خاکستری رنگ کلیک کنید تا به رنگ نارنجی تبدیل شود. در مرحله بعد پس از انجام تغییرات ذکر شده باید بر روی دکمه Continue کلیک نمایید. سپس شما وارد یک صفحه شده که از شما درخواست می کند تا nameserver کنونی مربوط به دامنه را حذف کرده و سپس nameserver هایی را که توسط Cloudflare ارائه داده شده است را به جای آن جایگزین کنید.

اگر شما قصد تنظیم DNS ها با دامنه های مختلف از جمله دامنه .com از پنل هاست و همچنین دامنه های دیگر مانند.ir را دارید، می توانید به وبسایت nic.ir مراجعه کرده و سپس اقدام به تغییر آن کنید.

پس از انجام تغییرات لازم، می بایست بر دکمه Done، check nameservers کلیک کنید و تا انجام فرایند کامل تغییرات منتظر بمانید. پس از آنکه این مرحله مورد تایید قرار گرفت، یک ایمیل که بیانگر فعال شدن سرویس Cloudflare بر روی وبسایت مورد نظر است، برای شما ارسال می شود که از راه اندازی آن مطمئن شوید.

تنظیمات مربوط به Cloudflare در وردپرس

از جمله معیارهایی که در وبسایت ها از اهمیت فراوانی برخوردار است، دو مورد سرعت و امنیت است. بدون شک میزان سرعت و البته بهینه سازی وبسایت تاثیر قابل توجهی در افزایش رتبه سایت دارد که این عامل به خودی خود سبب کسب رضایت هر چه بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان نیز می شود.

در نتیجه اگر پیشرفت و سرعت وبسایت شما از اهمیت فراوانی برخوردار است، حتما با سرویس Cloudflare و قابلیت های آن به صورت کامل آشنا شوید.

تنظیمات مربوط به سرویس Cloudflare به صورت کامل توسط متخصصان مربوطه به صورت ویدیو کامل به مدیران وبسایت ها ارائه می شود تا آنها نیز در صورت نیاز از آن استفاده نمایند. آشنایی و استفاده با این تنظیمات سبب حفظ امنیت سایت شما و نتیجه دهی بهتر آن نیز می شود.

برخی قوانین مربوط به صفحات خاص

شما می توانید به راحتی با تنظیم کردن دکمه rule داخل سرویس Cloudflare این امکان را برای برخی از صفحات مربوط به Cloudflare ایجاد کنید تا بعضی از اقدامات خاص مورد نظر شما را انجام دهد. این ویژگی در زمینه های مختلف از جمله امنیت وب سایت شما بسیار مفید و مؤثر است.

زمانی که شما از CPN Cloudflare به صورت کاملا رایگان استفاده می نمایید، این قابلیت برای شما فراهم است تا بتوانید سه قانون صفحه برای وب سایت خود را اعمال و تنظیم نمایید. در صورتی که شما قصد داشته باشید، از قانون های بیشتری برای وب سایت خود استفاده کنید می بایست هزینه هایی را پرداخت کنید.

برای چند قانونی که اضافه و مطرح کرده اید می بایست هزینه های مختلفی را به صورت ماهانه پرداخت نمایید که از هزینه های رایج آن 5 دلار در ماه است.

معایب استفاده از Cloudflare

همانطور که در مطالب قبلی ذکر شد، استفاده از سرویس کلودفلر تاثیر زیادی در افزایش سرعت و بارگذاری سایت مورد نظر دارد و از این رو از مهمترین شکایت های بازدیدکنندگان و کاربران در زمان استفاده از سایت شما، به دلیل سرعت بالایی که سرویس Cloudflare به آن داده است، مانع از انجام برخی از اقدامات امنیتی می شود.
به صورت کلی می توان گفت که وبسایت مورد استفاده کاربران به دلیل سرعت بالایی که در لود شدن دارد، مانع از انجام برخی اقدامات امنیتی مورد نظر شده و در نتیجه سرعتی که به سایت مورد نظر داده شده است به دلیل برخی موارد امنیتی به صورت کامل از بین می رود.
البته خوب است بدانید که به منظور مطمئن شدن از اینکه ترافیک به وجود آمده در سایت اسپم نبوده، کاربر می بایست انسان بودن خود را در CAPTCHA ثابت کند که این نکته سبب شده تا برای کاربرانی که برای بار اول به سایت شما مراجعه کرده اند، ناخوشایند باشد و باعث می شود که برای دفعات دیگر به سایت شما مراجعه نکنند که این خود سبب از بین رفتن و افت شدید وبسایت می شود.

مراحل بهینه سازی Cloudflare برای وردپرس

در این مرحله برای بهینه سازی سایت وردپرس خود با استفاده از تنظیمات تنها باید به نصب افزونه وردپرس Cloudflare و یک کلیک ساده بپردازید. خوب است بدانید که افزونه وردپرس این امکان را فراهم کرده است تا شما به راحتی بتوانید تنظیمات مربوط به کلودفلر را روی وب سایت وردپرس خود با بیشترین سرعت ممکن انجام دهید. برای نمونه و به عنوان مثال شما با افزودن تنظیمات یک وب اپلیکیشن فایروال و انجام پاکسازی به صورت کاملا خودکار و غیره.
همچنین اگر برای بار اول از این سرویس استفاده می کنید، پس از نصب و فعال کردن می بایست که از قسمت تنظیمات گزینه مربوط به Cloudflare را انتخاب و سپس تنظیمات مربوطه را انجام دهید.

تنظیمات مربوط به افزونه Cloudflare روی وردپرس

شما در صفحه تنظیمات یک گزینه به منظور متصل شدن به اکانت های خود و همچنین یه دکمه به نام your Free Account می بینید که برای انجام این مرحله ساده باید بر روی گزینه Sign in here کلیک نمایید. در مرحله و صفحه بعدی شما می بایست ایمیل و همچنین API KEY کلودفلر خود را کاملا صحیح ثبت کنید.

اگر به API KEY دسترسی ندارید، به راحتی می توانید آن را از قسمت اکانت شخصی خود که در سایت کلودفلر قرار دارد، به دست آورید. برای انجام این کار شما باید در ابتدا گزینه My profile را باز کنید و در صفحه باز شده بر روی API Tokens کلیک نمایید. در مرحله بعد به قسمت Global API Key رفته و بر روی گزینه View نیز کلیک نمایید. با انجام تمامی این مراحل یک نوع پاپ آپ برای شما نمایش داده خواهد شد که در آن API KEY مربوط به شما در آن نمایش داده شده است و تنها می بایست که این کد را کپی نمایید.

در مرحله دیگر شما می بایست به داشبورد برگشته و ایمیل و API KEY خود را که کی کرده اید، وارد نمایید. پس از انجام این مراحل، صفحه مربوط به خانه Cloudflare در قسمت داشبورد وردپرس بر روی سایت مخصوص شما به نمایش گذاشته می شود. شما به راحتی می توانید در این بخش تنها با یک کلیک وردپرس خود را بهینه سازی نمایید و همچنین کش سایت را به طور کامل پاکسازی نمایید و حتی می توانید بر روی حالت کش خودکار قرار بدهید.

اگر به تنظیمات گسترده ای نیاز دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه Analytics کلیک کنی و از تنظیمات گسترده تری استفاده نمایید. برای بررسی سایت خود از نظر تعداد کاربران و بازدیدکنندگان، میزان پهنای باند و سایر موارد به راحتی می توانید با کلیک بر گزینه Analytics options به تمامی آنها دسترسی داشته باشید.

وردپرس چیست؟

در یک تعریف کلی از وردپرس می توان گفت که وردپرس در اصل یک نوع سیستم مدیریت محتوای سایت ساز بوده که با بهره گیری از آن می توانید تا حدود زیادی به راه اندازی و شروع برخی از وب سایت و وبلاگ های مختلف بپردازید. از آنجایی که این نوع سیستم مدیریت محتوا سازی وردپرس از انعطاف زیادی برخوردار است، با بهره مند شدن از آن می توانید هر نوع وب سایتی را با هر شرایطی راه اندازی کنید.

همچنین خوب است بدانید که وردپرس در اصل، یک سایت ساز کاملا رایگان تحت وب است که در دسته های مختلف تقسیم بندی شده، و یک متن باز است. از آنجایی که وردپرس کاملا متن باز و رایگان در اختیار مدیران وبسایت ها قرار می گیرد، از جمله نرم افزارهای آزاد در دنیا شناخته شده است.
رایگان بودن این برنامه باعث شده تا اگر یک فرد مهارت کمی در برنامه نویسی و همچنین کدنویسی برنامه های مختلف داشته باشد، به راحتی بتواند هر نوع شخصی سازی را بر روی وردپرس به راحتی و در مدت زمان کوتاه انجام دهد و در نتیجه سایت مورد نظر خود را با بهره گیری از آن طراحی و اجرا نماید.
امروزه به راحتی با مشاهده برخی از آموزش ها می توان وردپرس را بر روی هاست نصب کرد و از قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفرد آن نیز بهره مند شد. اگر شما قصد استفاده و راه اندازی وردپرس را دارید، می بایست تا آخرین نسخه از این نوع سیستم مدیریت محتوا را دانلود کنید و پس از آن به دنبال یک هاست مناسب و سالم بوده و سپس اقدام به نصب و راه اندازی نسخه های دانلود شده بر روی هاست کنید.

منبع: سئو پرشین

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

خرید ویپ

خرید ویپ یک فروشگاه ویپ [یادداشت 1] یک فروشگاه خرده فروشی است که متخصص در فروش محصولات سیگار الکترونیکی است. فروشگاه‌های ویپ آنلاین نیز وجود دارد. اکثر فروشگاه‌های ویپ، محصولات سیگار الکترونیکی را که از شرکت‌های «Big Tobacco» هستند، نمی‌فروشند. در سال 2013، جستجوهای موتورهای جستجوی آنلاین در فروشگاه‌های vape از جستجو در سیگارهای الکترونیکی پیشی گرفت.حدود یک سوم کل فروش محصولات سیگار الکترونیکی در مغازه های ویپ انجام می شود.[32] Big Tobacco معتقد است که بازار مستقل سیگار الکترونیکی تهدیدی برای منافع آنها است.

 

پاد از 8 آگوست 2016، تحت قوانین سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، یک فروشگاه ویپ که مایعات الکترونیکی را مخلوط یا آماده می کند، یا هر نوع سیگار الکترونیکی را می سازد یا تغییر می دهد، به عنوان تولید کننده محصولات تنباکو تنظیم می شود. سازمان غذا و داروی ایالات متحده اذعان کرد که بسیاری از مغازه‌های ویپ‌فروشی از کار خواهند افتاد، اما آنها همچنین اظهار می‌کنند که با وجود هزینه‌های سنگین، بسیاری از آنها باز خواهند ماند. جو بابا، صاحب فروشگاه ویپ در ایالات متحده معتقد است که ممنوعیت استعمال دخانیات عمومی ممکن است چندین فروشگاه ویپ را از کار بیاندازد زیرا تست طعم و مزه ممنوع است. دستورالعمل بازنگری شده محصولات تنباکو اتحادیه اروپا در ماه مه 2016 اجرایی شد که فروش و بازاریابی سیگارهای الکترونیکی را تنظیم می کند. صاحبان مشاغل کوچک نگران این هستند که مقررات باعث شود سیگارهای الکترونیکی برای مصرف کنندگان جذابیت کمتری داشته باشند و این به معنای رکود کسب و کار آنها باشد.

 

ویپ ارزان نمایشگاه‌های تجاری ویپ دارای مجموعه‌ای از فروشندگان محصولات، سمینارها، تعاملات اجتماعی با سایر ویپرها، مهمانی‌ها، هدایا، مسابقات بخارپز و سایر فعالیت‌ها هستند. شرکت در نمایش های Vape رایگان است یا هزینه ورودی آن بین 10 تا 25 دلار است. در سال 2014، مسابقات ویپینگ در نمایشگاه های تجاری ویپ مانند "تعقیب ابری" نادر بود.تا سال 2015، نزدیک به 50 درصد از سازمان‌های نمایشگاه تجاری ویپینگ، مسابقاتی مانند تعقیب ابری را تبلیغ کردند. نمایشگاه های تجاری Vape در محبوبیت و منظم بودن در حال افزایش است. صاحبان فروشگاه های ویپ، نمایندگان، توزیع کنندگان و اواپرها در نمایشگاه های تجاری شرکت می کنند.

 

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

چگونه هکر شویم یا چجوری هکر بشیم !! از سیر تا پیاز آموزش هکر شدن با مهندس نصیری و شناخت واقعیت دنیای هک و نفوذ رو در این مقاله من به شما آموزش میدم . توی این مقاله به سوالات زیر بصورت کاملا خودمونی و ساده پاسخ میدیم و شما درکتون از چجوری هکر بشیم ، قطعا بیشتر از اینها میشه :

قبل از اینکه به شما بگیم چجوری هکر بشیم؟ باید معنی و مفهوم هک کردن رو بدونید. هک یا Hack به زبان ساده یعنی از هر چیزی به روشی غیر از روش استاندارد استفاده از آن استفاده کردن ! آیا تا به حال چنین تعریفی شنیده بودید؟

بله تعریف هک دقیقا همینطور است ، یعنی وقتی یک دزد با استفاده از کشف یک آسیب پذیری در درب خودروی 206 می تواند این ماشین را به سرقت ببرد در واقع به اینکار استفاده از هک 206 گفته می شود.

در دنیای کامپیوتر هم همینطور است ، وقتی دسترسی به شکلی که بصورت استاندارد برای یک برنامه تعریف شده است ، یعنی استفاده از نام کاربری و رمز عبور ، توسط مهاجم انجام نشود و به روشی غیر از این بتوانید از منابع یک برنامه استفاده کنید ، شما آن را هک کرده اید.


 

هکر یا Hacker شخصی است که دارای دانش بسیار بالایی در حوزه تکنولوژی است و می تواند با تجزیه و تحلیل کردن تکنولوژی های مختلف اعم از کامپیوتری و غیر کامپیوتری ، آسیب پذیری های موجود در آنها را شناسایی کند و از طریق آنها به تکنولوژی مورد نظر از طریق روشی غیر از روش استاندارد دسترسی و استفاده از تکنولوژی ، استفاده کند.

برای مثال یک هکر می تواند آسیب پذیری که در یک وب سایت ، در یک نرم افزار یا حتی در یک شخص ( از نظر روانشناسی ) وجود دارد را کشف کند و از طریق آن آسیب پذیری دسترسی غیرمجاز یا در مواردی مجاز ( هک قانونی ) به نرم افزار یا شخص پیدا کند. هکرها سطوح مختلفی دارند و دنیای بسیار پیچیده و بزرگی در خصوص آنها وجود دارد که با خواندن کامل این مقاله به واقعیت آنها پی می برید.


 

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

کاملترین دوره آموزش علم داده ( Data Science ) مقدماتی تا پیشرفته + پشتیبانی استاد تقندیکی در قالب 50 ساعت فیلم آموزش داده کاوی ، از شما یک متخصص علم داده حرفه ای می سازد. دوره علم داده ( دیتا ساینس ) مهندس تقندیکی یک آموزش علم داده یا آموزش داده کاوی بسیار جامع و پیشرفته است که شما را از صفر ، تبدیل به یک کارشناس داده کاوی ( دانشمند داده ) می کند.

با رشد روز افزون داده ها، باید بپذیریم که حکومت آن ها بر جهان شروع شده است و جهان به دنبال شکار متخصصین این حوزه به منظور مقابله با داده ها می باشد، دانشمندان علم داده | Data Scientist با توانایی های آماری، مصورسازی، دسته بندی، خوشه بندی، پردازش زبان طبیعی، یادگیری عمیق و ... می توانند به عناصر جهان مانند شرکت ها، دولت ها در تحلیل و کسب سوددهی بیشتر از داده ها کمک کنند.

لذا در کاملترین دوره آموزش علم داده | Data Science | مقدماتی تا پیشرفته | سناریو محور و گام به گام در خدمت شما بوده و قصد داریم در پایان این دوره از شما دانشجوی عزیز یک متخصص علم داده یا دانشمند علم داده | Data Scientist بسازیم. متخصص علم داده | Data Scientist یکی از پردرآمدترین شغل های حال حاضر دنیا در قرن جاری می باشد.

 

آموزش دیتاساینس در کاملترین دوره آموزش علم داده | Data Science مدرس کاظم تقندیکی تمام تلاش خود را بکارگرفته تا با پشتیبانی مادام العمر و تجربه چندین ساله در قالب 50 ساعت تدریس مفید معادل 200 ساعت تدریس حضوری (در صورت نیاز بیشتر هم خواهد شد)، به شکل ساده، قابل فهم ، کاربردی و عملیاتی تمام مبانی ، اصول ، فنون ، ابزارها، صفر تا صد الگوریتم های مختلف یادگیری ماشین (15 ساعت)، صفر تا صد پردازش زبان طبیعی NLP | text processing (10 ساعت) صفر تا صد پردازش تصویر | Image Processing (5 ساعت) را به شما دانشجویان عزیز آموزش می دهد.

آموزش علم داده با پایتون در دوره آموزش علم داده یا داده کاوی، مهندس تقندیکی صفر تا صد پردازش ویدیو | Video Processing (3 ساعت)، صفر تا صد مصورسازی داده ها  | visualization (2 ساعت) ، صفر تا صد پیش پردازش داده ها |  (3 ساعت) Preprocessing، دستورات SQL (3 ساعت) و مبانی آماری ، کتابخانه های یادگیری ماشین ، بینایی ماشین ، بهبود تصویر ، رسم انواع نمودار، الگوریتم های یادگیری با نظارت، یادگیری بدون نظارت، تحلیل های آماری دیتاست ها ، تبدیل متن (pdf) به گفتار | Text to Speech ، ساخت موتور جست و جو، زبان برنامه نویسی آر | R (زبانی برای تحلیل آماری، مصور سازی و رگرسیون) ... را تحت عنوان فیلد علم داده | Data Science به شما عزیزان آموزش می دهد.  فراموش نکنید که دوره علم داده | Data Science تنها در برخی از دانشگاه های ایران برگزار شده که هزینه آن بین 10 تا 20 میلیون می باشد که با بررسی ها انجام شده از لحاظ کیفیت و کمیت در سطوح بسیار پایین تری از این دوره قرار دارند.

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

کاملترین دوره آموزش علم داده ( Data Science ) مقدماتی تا پیشرفته + پشتیبانی استاد تقندیکی در قالب 50 ساعت فیلم آموزش داده کاوی ، از شما یک متخصص علم داده حرفه ای می سازد. دوره علم داده ( دیتا ساینس ) مهندس تقندیکی یک آموزش علم داده یا آموزش داده کاوی بسیار جامع و پیشرفته است که شما را از صفر ، تبدیل به یک کارشناس داده کاوی ( دانشمند داده ) می کند.

با رشد روز افزون داده ها، باید بپذیریم که حکومت آن ها بر جهان شروع شده است و جهان به دنبال شکار متخصصین این حوزه به منظور مقابله با داده ها می باشد، دانشمندان علم داده | Data Scientist با توانایی های آماری، مصورسازی، دسته بندی، خوشه بندی، پردازش زبان طبیعی، یادگیری عمیق و ... می توانند به عناصر جهان مانند شرکت ها، دولت ها در تحلیل و کسب سوددهی بیشتر از داده ها کمک کنند.

لذا در کاملترین دوره آموزش علم داده | Data Science | مقدماتی تا پیشرفته | سناریو محور و گام به گام در خدمت شما بوده و قصد داریم در پایان این دوره از شما دانشجوی عزیز یک متخصص علم داده یا دانشمند علم داده | Data Scientist بسازیم. متخصص علم داده | Data Scientist یکی از پردرآمدترین شغل های حال حاضر دنیا در قرن جاری می باشد.

آموزش علم داده | آموزش داده کاوی | آموزش دیتاساینس

آموزش دیتاساینس در کاملترین دوره آموزش علم داده | Data Science مدرس کاظم تقندیکی تمام تلاش خود را بکارگرفته تا با پشتیبانی مادام العمر و تجربه چندین ساله در قالب 50 ساعت تدریس مفید معادل 200 ساعت تدریس حضوری (در صورت نیاز بیشتر هم خواهد شد)، به شکل ساده، قابل فهم ، کاربردی و عملیاتی تمام مبانی ، اصول ، فنون ، ابزارها، صفر تا صد الگوریتم های مختلف یادگیری ماشین (15 ساعت)، صفر تا صد پردازش زبان طبیعی NLP | text processing (10 ساعت) صفر تا صد پردازش تصویر | Image Processing (5 ساعت) را به شما دانشجویان عزیز آموزش می دهد.

آموزش علم داده با پایتون در دوره آموزش علم داده یا داده کاوی، مهندس تقندیکی صفر تا صد پردازش ویدیو | Video Processing (3 ساعت)، صفر تا صد مصورسازی داده ها  | visualization (2 ساعت) ، صفر تا صد پیش پردازش داده ها |  (3 ساعت) Preprocessing، دستورات SQL (3 ساعت) و مبانی آماری ، کتابخانه های یادگیری ماشین ، بینایی ماشین ، بهبود تصویر ، رسم انواع نمودار، الگوریتم های یادگیری با نظارت، یادگیری بدون نظارت، تحلیل های آماری دیتاست ها ، تبدیل متن (pdf) به گفتار | Text to Speech ، ساخت موتور جست و جو، زبان برنامه نویسی آر | R (زبانی برای تحلیل آماری، مصور سازی و رگرسیون) ... را تحت عنوان فیلد علم داده | Data Science به شما عزیزان آموزش می دهد.  فراموش نکنید که دوره علم داده | Data Science تنها در برخی از دانشگاه های ایران برگزار شده که هزینه آن بین 10 تا 20 میلیون می باشد که با بررسی ها انجام شده از لحاظ کیفیت و کمیت در سطوح بسیار پایین تری از این دوره قرار دارند.

  • مهدی یاوری
  • ۰
  • ۰

جزوه پاکسازی پوستیکی از عناصر زیبایی چهره، پوست سالم و با طراوته. طبیعتا هر فردی دوست داره از سلامت پوست خود محافظت کنه. اما آیا همه با راه‌های درست و مناسب برای محافظت از پوست آشنایی دارن؟ پوست از حساسیت بالایی برخوردار هست و برای نگهداری اصولی از اون باید با تکنیک‌های مربوطه آشنایی داشت. مجموعه‌ای از این تکنیک‌ها در دوره‌هایی به نام آموزش اسکین کر گنجانده شده‌.

آکادمی مانیا در زمینه ارائه آموزش‌های مربوط به پوست و زیبایی فعالیت می‌کنه و بخشی از دوره‌های اون مربوط به اسکین کر هست. آموزش جامع و کامل تمام مراحل مراقبت و درمان امراض پوستی از مزیت‌های این دوره‌ها به شمار میاد. همچنین در کنار آموزش‌ها، فایل‌های نوشتاری مثل جزوه پاکسازی پوست در اختیار شما قرار می‌گیره تا در خارج از کلاس هم بتونید موضوعات آموزش داده شده در آن را دوره کنید.

اهمیت اسکین کر

پوست به عنوان اولین و مهم‌ترین پوششش بدن انسان از اهمیت بالایی برخورداره. این عضو با بیشتر از 2 متر مربع مساحت،  بدن رو پوشانده و محافظ اعضای درونی اون در برابر ویروس‌ها، باکتری‌ها، گرد و غبار، اشعه خورشید و... است. همچنین وظیفه تعریق برای تنظیم دمای بدن و استفاده از نور خورشید برای تولید ویتامین D مورد نیاز استخوان‌ها هم بر عهده پوسته. تاثیر این عضو بر زیبایی بدن هم غیرقابل چشم پوشی هست. 

تمام این موارد نشون میده چرا آموزش اسکین کر و استفاده از تکنیک‌های اون برای مراقبت از این عضو مهم هست. اسکین کر تونسته با تضمین سلامت پوست افراد، به صنعتی پرطرفدار در جهان تبدیل بشه. به طوری که اون رو از صنایع رو به رشد می‌دونن که کسب و کارهای مرتبط با اسکین کر در درآمدزایی پیشرو هستند. به مرور که متخصصان این رشته بیشتر شدند، اهمیت و دلیل نیاز به اسکین کر برای مردم روشن‌تر شد و این موضوع تا همین لحظه ادامه داره.

آموزش اسکین کر؛ مجموعه‌ای از تکنیک‌های کاربردی

اگر دوست دارید از پیری پوست صورت خودتون جلوگیری و طراوت اون رو حفظ کنید، ثبت نام در دوره‌های آموزش اسکین کر به شما پیشنهاد می‌شه. آموزش‌هایی که این دوره‌ها به شما ارائه میده، هم برای افرادی که علاقه‌مند به کار اسکین کر هستند مفید هست و هم برای کسایی که اون رو تنها برای مراقبت‌های خانگی نیاز دارند.

از تکنیک‌های مراقبت خانگی که در این دوره‌ها آموزش داده میشن می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • پاکسازی

  • اسید میوه

  • جوانسازی

  • هیدرولیفت

  • هیدرودرمی

  • میکرو درم 

این روش‌ها معمولا با استفاده از حفظ رطوبت پوست به زیبایی و جوانسازی چهره کمک می‌کنن. دوره‌های زیر هم برای افرادی کاربرد داره که قصد دارن در آینده وارد بازار کار اسکین کر بشن. 

  • مطالعه ساختار و انواع پوست

  • مطالعه انواع پوست‌های آسیب دیده

  • روش‌های درمانی آسیب‌های پوست

  • مطالعه روش پاکسازی پوست با جزوه پاکسازی پوست

  • آشنایی با نور درمانی 

  • آموزش درمااف تراپی و...

البته مراقبت از پوست تنها شامل پوست صورت نمی‌شه و از راه کارهایی که آموخته شده می‌تونیم برای حفظ سلامتی پوست در همه نقاط بدن استفاده کنیم. 

دوره پاکسازی پوست رو در چه آموزشگاهی بگذرونیم؟

بهتره همه دوره‌های آموزش اسکین کر از جمله پاکسازی پوست، در آموزشگاه‌هایی گذرونده بشن که تکنیک‌های اون رو به صورت تخصصی و کاملا آزموده شده ارائه بدن. ارائه جزواتی همچون جزوه پاکسازی پوست به یادگیری کمک بسیار خیلی زیادی می‌کنه که باید زمان انتخاب آموزشگاه، این موضوع رو مد نظر قرار داد. 

حضور کارشناسان کارآزموده و حرفه‌ای که تجربه به کار گیری و آموزش تکنیک‌های مراقبت از پوست رو  باشند، از مهم‌ترین عوامل اثر گذار در فرایند یادگیری به حساب میاد. آکادمی مانیا دارای این قابلیت‌ها هست و همیشه در تلاش برای حفظ کیفیت آموزش‌های خود بوده.

دوره آنلاین پاک سازی پوست، خوب یا بد؟

پیشنهاد ما به کسانی که قصد دارن شغل اسکین کر رو بری درآمد زایی انتخاب کنن اینه که حتما در کلاس‌های حضوری شرکت داشته باشن. چون یادگیری دقیق و کامل این حرفه به صورت تجربی امکان پذیره و کیفیت یادگیری در کلاس‌های آنلاین قابل مقایسه با کلاس‌های حضوری نیست. مشاهده جزئیات فرایند کار، فرصت آزمون و خطا و اصلاح مشکلات از قابلیت‌های کلاس‌های حضوری به شمار میان.

جزوه‌ پاک سازی پوست که در دوره‌های آنلاین به هنرجو‌ها داده می‌شه هم نمی‌تونه عدم شرکت در کلاس‌های حضوری رو جبران کنن. بنابراین اگر در کلاس‌های آموزش اسکین کر شرکت کنید و هم زمان از جزوه‌ها بهره ببرید، مهارت خیلی بیشتری در این رشته به دست خواهید آورد. نتیجه تخصص در هر شغلی از جمله اسکین کر، درآمد بیشتر هست.

دوره‌های مقدماتی و دوره‌‌های پیشرفته

به طور کلی آکادمی مانیا دوره‌های آموزش اسکین کر رو به دو صورت برگزار می‌کنه. نوع اول، دوره‌های مقدماتی یا مبتدی هستند که برای شروع یادگیری از پایه، باید در اون ثبت نام کرد. این دوره‌ها اصول مقدماتی رو به شما آموزش میدن که بعد از یادگیری، بتونید وارد دوره‌های پیشرفته یا تخصصی بشید. 

در دوره‌های پیشرفته، هدف، یادگیری جزئیات، کامل کردن تجربیات و افزایش مهارت‌ها هست. اگر در دوره پاک سازی پوست شرکت کردید، بعد از ورود به سطح پیشرفته به شما جزوه پاکسازی پوست داده می‌شه. این جزوه ارزش خیلی زیادی داره و خیلی از هنرجوها به دنبال دسترسی به اون هستن.

دوره مقدماتی پاکسازی پوست

دوره مقدماتی پاکسازی پوست، مقدمه و شرط ورود به دوره‌های پیشرفته‌تر هست. آموزش‌های مقدماتی در چند جلسه اول به صورت تئوری و در جلسات بعدی به شکل عملی ارائه میشن تا ورود به بازار کار برای هنرجوها راحت‌تر بشه. 

دوره پیشرفته پاکسازی پوست

ارائه مباحث تکمیلی و آموزش روش کار با دستگاه‌های پاکسازی پوست در دوره پیشرفته قرار دارن. البته تعدادی از دستگاه‌ها در دوره مقدماتی معرفی میشن اما دستگاه‌های این دوره، پیشرفته‌تر هستن. همونطور که بیان شد ارائه جزوه پاکسازی پوست هم از ویژگی‌های دوره تخصصی به حساب میاد.

جمع بندی

آموزش اسکین کر به خاطر استقبال بالای مردم از اون، بسیار رایج شده و آموزشگاه‌های مختلفی دوره‌های اون رو برگزار می‌کنن. انتخاب آموزشگاه مناسب که علاوه بر کیفیت آموزشی بالا، مدرک معتبری هم به هنرجوها اعطا ممکنه چندان راحت نباشه. بنابراین بهتره زمانی کافی برای جست و جو و تحقیق برای پیدا کردن دوره‌های خوب و مناسب اخصاص بدین. 

 

آکادمی مانیا از مراکز به روز در زمینه ارائه آموزش‌های پوست و زیبایی به شمار میاد. هنرجوها به راحتی می‌تونن دوره مورد نظر خودشون رو بین دوره‌های موجود در این آکادمی پیدا و در اون ثبت نام کنن. 

  • مهدی یاوری