بهترین

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه لازانیا گوشت ایتالیایی برای 12 نفر را برای شما عزیزان بصورت کاملا ویژه و حرفه ای تدارک دیده ایم. این خوراک ایتالیایی دارای نکات جالب و حرفه ای را آشپزی داراست. ما این رسپی را برایتان بصورت کامل قرار داده ایم. در منزل لازانیا گوشت از دسته غذاهای اصیل ایتالیایی است که زیرمجموعه پاستا محسوب می شود.
لازانیا، در اصل خوراک مقوی و دارای درصد چربی به نسبت بالاتری از پاستا بوده و شباهت بیشتری با پیتزا دارد.این خوراک که طرفداران زیادی در تمام سنین و جوامع گوناگون جهان دارد. تاریخچه به وجود آمدن لازانیا را میتوان به اواخر قرن چهاردهم میلادی و ریشه آنرا ناحیه کامپانیا دانست.

 

کیک ها گونه ای از شیرینی جات هستند که طرفداران بسیاری دارد. کیک ها همانطور که ذکر شد نوعی از شیرینی ها هستند. این گونه از شیرینی ها هر کدام بسته به نوع و اسم آن ، طرز تهیه خاص خود را دارد. اصولا به صورت سنتی ، کیک ها برای هر منطقه نوستالژیک هم هستند
طرز تهیه انواع کیک ، یکی از موضوعات پر مخاطب برای همه دنیا می باشد. کیک ها خیلی دلچسب و خوشمزه هستند. کیک ها معمولا در انواع گوناگون کیک های مجلسی ، کیک های خانگی ، کیک های میهمانی ، کیک تولد ، کیک عروسی و … تعریف شده اند.

 

بستنی ها نوعی از دسر می باشند که منجمد هستند. بستنی ها معروف ترین و پر طرفدار ترین دسر در تمام دنیا شناخته شده اند. در تهیه بستنی ها حداقل 10 درصد چربی شیر وجود دارد. البته این عدد حدودی است و ممکن است بیشتر باشد. در بستنی ها خامه ، شیرین کننده ها و طعم دهنده ها نیز قرار دارند. برای تزئین هم می توان از میوه ها ، بیسکوییت ها و شکلات و هر چیز دیگری استفاده کرد. اولین کارخانه بستنی سازی جهان در آمریکا ، مریلند در سال 1851 آغاز به کار کرد.

 

خورشت بامیه، یکی از انواع خورش های خوشمزه و معروف ایرانی است. اصالت این خورش متعلق به جنوب کشور است ولی به خاطر طعم فوق العاده اش تقریبا در تمام کشور طبخ می شود.

 

 

  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • مهدی یاوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی