بهترین

  • ۰
  • ۰

خدمات ویپ

بیشتر شرکت ها و اداره هایی که تماس های درون سازمانی و یا حتی خارج از سازمان دریافت می کنند به سیستمی نیاز دارند که به کمک آن بتوانند تماس های مشتریان را مدیریت نمایند. به این سیستم، خدمات ویپ گفته می شود که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد.

در ادامه با مزایای اجرای خدمات ویپ در شرکت ها آشنا خواهید شد:

مزایای راه اندازی خدمات ویپ

امروزه راه اندازی خدمات ویپ در بسیاری از شرکت ها و دفاتر مختلف بسیار رایج است و این سرویس مزایای مختلفی دارد که  در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود:

عدم  نیاز به کابل کشی و سیم کشی متفاوت

یکی از مزایای پیاده سازی خدمات ویپ عدم نیاز به کابل ها و کابل های مختلف در دفتر یا سازمان است که می تواند هزینه های زیادی را برای شرکت صرفه جویی کند. از آنجا که ارتباطات از طریق شبکه داخلی یا اینترنت انجام می شود، دیگر نیازی به کابل های ارتباطی زیادی نخواهید داشت.

در کنفرانس های صوتی و تصویری را با کمترین هزینه ایجاد کنید

صرفه جویی در هزینه کنفرانس های صوتی و تصویری از دیگر مزایای راه اندازی خدمات ویپ است. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها از بستر ویپ برای برگزاری کنفرانس های خود استفاده می کنند که در طولانی مدت هزینه های شرکت را کاهش می دهد. در روش استفاده از ویپ امکان برقراری ارتباط و برگزاری کنفرانس ها در بعد بین المللی وجود دارد.

توانایی مدیریت ساده و آسان

مزیت دیگر راه اندازی ویپ، قابلیت ساده بودن و مدیریت آسان آن است که به شما این امکان را می دهد تا کاربران و تلفن های موجود در شبکه را به راحتی مدیریت کرده و به راحتی گزارش دهید.

بدون نیاز به هزینه زیاد از داخل شرکت با خارج تماس بگیرید

یکی دیگر از مزایای راه اندازی VIP، امکان برقراری تماس از داخل شرکت در خارج از آن است ، بنابراین نیازی به هزینه اضافی ندارید و می توانید به راحتی در هر نقطه از کشور یا جهان تماس بگیرید. این امر همچنین هزینه های اضافی را در دراز مدت کاهش می دهد.

امکان گسترش خدمات در هر زمان

قابلیت تمدید سرویس در هر زمان یکی دیگر از مزایای راه اندازی خدمات ویپ است که به راحتی قابل اجراست. هنگام گسترش این سرویس، مانند تلفن ثابت، دیگر نیازی به سیم کشی مجدد نیست و می توانید به سادگی تلفن یا کاربر جدیدی را به شبکه اضافه کنید.

قابلیت ضبط مکالمات به راحتی

ضبط تماس می تواند یکی از مواردی باشد که بسیاری از شرکت های خدماتی در حال حاضر به دنبال آن هستند تا صدای مشتریان و کارکنان خود را برای استفاده در آینده حفظ کنند.

امکان ایجاد تعداد زیادی شماره تلفن

یکی از کارکردهایی که پیاده سازی ویپ در اختیار سازمان ها قرار می دهد، توانایی ایجاد تعداد زیادی شماره تلفن است که می تواند برای شرکت هایی با محیط ها و دفاتر مختلف بسیار مفید باشد.

قابلیت دریافت پیام های صوتی

قابلیت دیگری که ویپ را برای افراد و سازمان ها راه اندازی می کند، قابلیت دریافت پیام های صوتی است. در مواردی که کاربر نمی تواند به تماس پاسخ دهد، می توان یک پیام صوتی برای او ارسال کرد، این پیام را می توان به ایمیل افراد نیز ارسال کرد.

  • ۰۰/۰۷/۱۰
  • مهدی یاوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی